Bottlenose, narzędzie do przeszukiwania „społecznościowej strony internetu”, od teraz dostępne jest dla wszystkich.
Wyszukiwarka społecznościowa Bottlenose od dzisiaj dostępna jest dla wszystkich w formie publicznych beta testów, donosi Venture Beat. Dotychczas do narzędzia miała dostęp tylko zamknięta grupa testerów.
Dyrektor generalny Nova Spivack twierdzi, że Bottlenose jest tym dla mediów społecznościowych czym Google dla reszty internetu.
Po wpisaniu zapytania, opisywane narzędzie przeszuka portale społecznościowe (Facebook, Twitter, Google+ i inne) pod kątem wzmianek na dany temat, jako wynik podając te mające największe znaczenie.
Witryna wykorzystuje możliwości języka HTML 5 oraz JavaScriptu. Wyniki wyszukiwania prezentowane są na aktualizowanej w czasie rzeczywistym stronie, na której możemy znaleźć informacje o tym, kto rozmawia na podany przez użytkownika temat, w jakim kontekście, na jakim portalu oraz zobaczyć powiązane z zapytaniem grafiki.
Stronę z wynikami można zapisać i wrócić do wyników w przyszłości lub użyć jej jako strony startowej w używanej przeglądarce.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.