Facebook jest na etapie testów nowej funkcji, która pozwoli wysyłać z osobistego profilu Facebooka pocztówki z wykonanym przez siebie zdjęciem na adres domowy znajomej osoby.
Podobnie jak w przypadku tradycyjnej pocztówki zdjęcie umieszczone zostanie na awersie kartki pocztowej, natomiast spersonalizowaną wiadomość można będzie napisać na rewersie przesyłki.
Na pocztówce możliwe będzie napisanie adresu znajomego, a w przypadku jego braku będzie istniała możliwość zapytania się o adres odbiorcy.
Nowy pomysł Facebooka ma jednak istotne ograniczenie: nie będzie można wysyłać kartek pocztowych posiadających na awersie zdjęcie publiczne lub pochodzące ze strony internetowej.
Usługa jest obsługiwana przez firmę Sincelery, która znana jest z aplikacji mobilnej Postagram, umożliwiającej wysyłanie zdjęć zrobionych za pomocą Instagram jako zwykłej pocztówki.
http://www.youtube.com/watch?v=Y9HHiZnDnFw
Nowa funkcjonalność jest aktualnie w fazie testów a uruchomienie usługi nastąpi po uzgodnieniu odpowiednio dopasowanego cennika.
źródło informacji i ilustracji: Mashable
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.