Przedstawiamy raport o obecności marek na Facebooku. Zestawienie największym i najbardziej angażujących stron na Facebooku w Polsce w lipcu 2012 roku zostało przygotowane wspólnie przez faceADDICTED i Socialbakers.
Agencja faceADDICTED wraz z Socialbakers przygotowała zestawienie największych i najbardziej angażujących stron na Facebooku w Polsce w lipcu tego roku.
Marki z branży telekomunikacyjnej wiodą prym pośród największych stron na Facebooku (4 marki w zestawieniu TOP10), tuż za nimi uplasowała się moda (3 marki). W rankingu zaangażowania na pierwsze miejsce wysunęła się Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, na drugim miejscu Kobiety lubią, a na trzecim Grolsch Polska.
Facebook ma w Polsce już ponad 8,7 mln użytkowników. Ostatnie badania Instytutu Monitorowania Mediów pokazały, że serwis jest bardziej opiniotwórczy niż telewizja. Facebook był podawany jako źródło informacji częściej niż wiodące stacje telewizyjne (m.in. TVN24). Lepsze wyniki uzyskały jedynie 3 tytuły prasowe (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita i Dziennik Gazeta Prawna) i jedna rozgłośnia radiowa (RMF FM).
Raport w zwięzłej, graficznej formie prezentuje marki, które najlepiej radzą sobie na tej najpopularniejszej platformie społecznościowej oraz zebrały największe ilościowo grupy fanów i były najbardziej angażujące.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.