Stereo.pl, jest pierwszym sklepem internetowym w Polsce, który proponuje swoim klientom możliwość kupna takich towarów jak książki czy płyty, w systemie ratalnym.
Po wprowadzeniu do swej oferty unikalnych bonów i systemu płatności mieszanych, jeden z największych sklepów internetowych w Polsce przedstawia innowacyjny sposób dokonywania zakupów w sieci. Od poniedziałku, 10 kwietnia, klienci stereo.pl będą mogli zaciągnąć kredyt 0% lub 1% na oferowane przez sklep produkty.
Stwarzamy możliwość rozłożenia kosztów zakupu książki, płyty, filmu czy też oferowanej przez nas elektroniki, na dogodne do spłacania raty – mówi prezes stereo.pl Piotr Muranty. Z innowacyjnego rozwiązania skorzystają wszyscy, którzy preferują płacić etapami, jak choćby pracujący studenci korzystający z dużej liczby podręczników.
Warunki zakupów ratalnych są proste: minimalna kwota kredytu wynosi 50 złotych; kredyt nie jest obligatoryjnie ubezpieczony; miesięczna rata kredytu nie może przekraczać 80% miesięcznych dochodów kredytobiorcy, a maksymalny jednorazowo udzielony kredyt nie może być wyższy niż siedmiokrotność średniego miesięcznego dochodu brutto kredytobiorcy. Dostępne są dwie opcje kredytowe: 3×0 (raty rozłożone na 10 miesięcy, oprocentowanie 0%) i 1% za miesiąc (dowolny, w przedziale od 2 do 24 miesięcy, okres kredytowania, oprocentowanie 1% miesięcznie).
Prezes stereo.pl twierdzi, że wprowadzenie tak szeroko zakrojonego systemu ratalnego stanowi o konsekwentnej realizacji strategii firmy. Zależy nam na byciu kojarzonym
z innowacyjnym podejściem do handlu w internecie, mówi Piotr Muranty, chcemy zaskakiwać naszych klientów rozwiązaniami, które ułatwią im dokonywanie zakupów coraz to szerszej gamy produktów.
Kredytodawcą zakupów ratalnych w stereo.pl jest Lukas Bank. Klient stereo.pl jest niezwłocznie informowany o tym czy może być mu przyznany kredyt. Zapisy umowy kredytowej są poufne. Wraz z nią, klient otrzymuje książeczkę zawierającą odcinki spłat rat wraz z terminarzem ich regulowania oraz – o ile kredytobiorca zadeklarował chęć ubezpieczenia – również certyfikat ubezpieczenia.
Chcieliśmy zaproponować naszym klientom system, który byłby jednocześnie prosty i wydajny. Udało to nam się dzięki bardzo dobrej współpracy z Lukas Bankiem. Prawdziwymi beneficjantami tej inicjatywy będą naturalnie nasi klienci – podsumowuje prezes Muranty.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.