Czy atak na klientów LUKAS Banku to tylko rozgrzewka?
Kaspersky Lab Polska informuje, że atak phishingowy sprzed kilku dni przeprowadzony na klientów LUKAS Banku może być tylko wstępną fazą działań cyberprzestępczych.
Kaspersky Lab Polska informuje, że atak phishingowy sprzed kilku dni przeprowadzony na klientów LUKAS Banku może być tylko wstępną fazą działań cyberprzestępczych.
Platforma blogowa w Pionie Komunikacji Marketingowej umożliwia dzielenie się wiedzą i informowanie o bieżących projektach.
Agencja interaktywna Adv.pl tworzy nowy serwis korporacyjno-produktowy www.lukasbank.pl.
Studenci, którzy zdecydują się na założenie konta w LUKAS Banku, do końca roku, otrzymają specjalne kody umożliwiające pobranie utworów z serwisu muzycznego www.iplay.pl. Promocja została przygotowana przez Agencję Interaktywną Janmedia. Po złożeniu wniosku o założenie konta na stronie www.kontostudent.pl studenci otrzymają specjalny kod umożliwiający pobranie muzyki z serwisu www.iplay.pl. Po odczytaniu emaila z kodem wystarczy zarejestrować się w serwisie i …
W pierwszych dniach października wraz z wprowadzeniem przez LUKAS Bank oferty dla studentów powstała nowa strona internetowa www.kontostudent.pl. Głównym celem strony jest zapoznanie i zachęcenie studentów do skorzystania z nowej oferty bankowej. Oprócz prezentacji oferty studenckiej w serwisie przygotowano dodatkowe atrakcje, m.in. konkurs wraz z nagrodami dla osób, które napiszą najciekawsza historię studencką, możliwość pobrania legalnej muzyki w postaci plików …
Agencja Interaktywna Adv.pl poszerza portfolio obsługiwanych Klientów o kolejną instytucję z branży finansowej. Współpraca z LUKAS Bankiem obejmuje stworzenie i obsługę Centrum Kredytowego www.KredytOnline.pl. Oprócz możliwości złożenia przez Internet wniosku o przyznanie kredytu lub o wydanie karty kredytowej, internauci znajdą w serwisie wiele przydatnych informacji na temat produktów kredytowych i samego kredytowania. „Zdecydowaliśmy się na wybór Adv.pl po wielu tygodniach …
Agencja Janmedia przeprowadziła badanie użyteczności stron LUKAS Banku.Wynikiem pracy agencji jest raport zawierający opis mocnych i słabych stron serwisu Banku. Zaproponowano też szereg poprawek i usprawnień mających na celu zwiększenie intuicyjności serwisu dla użytkownika. „ Profil internautów oraz oczekiwania stawiane stronom internetowym ulegają obecnie dynamicznym zmianom. To, co było jeszcze dwa lata temu utopią dzisiaj zaczyna stawać się standardem. Dlatego …