Muzyka z iplay’a w promocji LUKAS Banku

Opublikowano: 23 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Studenci, którzy zdecydują się na założenie konta w LUKAS Banku, do końca roku, otrzymają specjalne kody umożliwiające pobranie utworów z serwisu muzycznego www.iplay.pl. Promocja została przygotowana przez Agencję Interaktywną Janmedia. Po złożeniu wniosku o założenie konta na stronie www.kontostudent.pl studenci otrzymają specjalny kod umożliwiający pobranie muzyki z serwisu www.iplay.pl. Po odczytaniu emaila z kodem wystarczy zarejestrować się w serwisie i …

Hanna LaskowskaMuzyka z iplay’a w promocji LUKAS Banku

LUKAS Bank dla studentów

Opublikowano: 15 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W pierwszych dniach października wraz z wprowadzeniem przez LUKAS Bank oferty dla studentów powstała nowa strona internetowa www.kontostudent.pl. Głównym celem strony jest zapoznanie i zachęcenie studentów do skorzystania z nowej oferty bankowej. Oprócz prezentacji oferty studenckiej w serwisie przygotowano dodatkowe atrakcje, m.in. konkurs wraz z nagrodami dla osób, które napiszą najciekawsza historię studencką, możliwość pobrania legalnej muzyki w postaci plików …

Hanna LaskowskaLUKAS Bank dla studentów

Agencja Adv.pl dla LUKAS Banku

Opublikowano: 14 września 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja Interaktywna Adv.pl poszerza portfolio obsługiwanych Klientów o kolejną instytucję z branży finansowej. Współpraca z LUKAS Bankiem obejmuje stworzenie i obsługę Centrum Kredytowego www.KredytOnline.pl. Oprócz możliwości złożenia przez Internet wniosku o przyznanie kredytu lub o wydanie karty kredytowej, internauci znajdą w serwisie wiele przydatnych informacji na temat produktów kredytowych i samego kredytowania. „Zdecydowaliśmy się na wybór Adv.pl po wielu tygodniach …

Sylwester KozakAgencja Adv.pl dla LUKAS Banku

Janmedia zwiększa użyteczność stron LUKAS Banku

Opublikowano: 21 sierpnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja Janmedia przeprowadziła badanie użyteczności stron LUKAS Banku.Wynikiem pracy agencji jest raport zawierający opis mocnych i słabych stron serwisu Banku. Zaproponowano też szereg poprawek i usprawnień mających na celu zwiększenie intuicyjności serwisu dla użytkownika. „ Profil internautów oraz oczekiwania stawiane stronom internetowym ulegają obecnie dynamicznym zmianom. To, co było jeszcze dwa lata temu utopią dzisiaj zaczyna stawać się standardem. Dlatego …

Hanna LaskowskaJanmedia zwiększa użyteczność stron LUKAS Banku