Stereo.pl

Stereo.pl S.A. przejmuje serwis biletowy Bileteria.pl

Firma Stereo.pl S.A. została nowym właścicielem serwisu biletowego Bileteria.pl. To już trzecie w ciągu ostatnich 12 miesięcy przejęcie – wcześniej w portfolio firmy Stereo.pl S.A. znalazły się spółki APR Project DVD (wydawca i dystrybutor oraz pośrednik w obrocie licencjami na filmy, muzykę i gry) oraz Pstryk.pl (sklep internetowy oferujący profesjonalny sprzęt i akcesoria fotograficzne). „Specyfika

Stereo.pl S.A. przejmuje serwis biletowy Bileteria.pl więcej »

TOP 20 Stereo.pl

Nowości i klasyka – marcowy ranking najchętniej kupowanych za pośrednictwem Internetu książek, gier, muzyki i filmów. ,, Ja tu tylko sprzątam” O.S.T.R. utrzymuje się w czołówce najchętniej kupowanych płyt z muzyką, a w sklepie internetowym Stereo.pl znalazł się na pierwszym miejscu. Ta płyta przypomina słuchaczom o prawdziwym Hiphopie. W warstwie muzycznej O.S.T.R. połączył jazzowo-funkowe sample

TOP 20 Stereo.pl więcej »

Zamawiaj w Stereo.pl bez kosztów dostawy

Gorący okres przedwalentynkowych zakupów obfituje w promocje. Większość z nich zakończy się jednak już 14 lutego. Promocyjna oferta wprowadzona przez Stereo.pl potrwa do końca lutego. Do tego dnia wszystkie zamówione w internetowym sklepie towary będą dostarczane do klientów bezpłatnie. Stereo.pl, chcąc uprzyjemnić zakupy na swojej witrynie, bierze koszty przesyłki na siebie. „Najlepszą informacją dla klientów

Zamawiaj w Stereo.pl bez kosztów dostawy więcej »

Stereo.pl nowym właścicielem Pstryk.pl

Firma Stereo.pl S.A. poinformowała, iż w noc sylwestrową, 31 grudnia, stała się pełnoprawnym właścicielem sklepu Pstryk.pl. To druga taka inwestycja spółki APR Project DVD w tym roku, po mającym miejsce w marcu przejęciu spółki  zajmującej się pośrednictwem w obrocie licencjami filmowymi na różnych polach eksploatacji. „Wyzwania rynku handlu internetowego, wymagają od nas konkurowania z dynamicznie

Stereo.pl nowym właścicielem Pstryk.pl więcej »

Nowa szata graficzna Stereo.pl

Stereo.pl zmienia swoją witrynę internetową. Firma pragnie wyznaczać nowe kierunki rozwoju swojej branży, co zaowocowało decyzją o gruntownej przebudowie wizerunku działającego już od blisko ośmiu lat serwisu. Znaczącej zmianie uległ przede wszystkim wygląd sklepu. Strona główna, strony wszystkich działów sklepu oraz prezentacje produktów zostały w całości przebudowane. Nowa witryna, zaprojektowana zgodnie z obowiązującymi trendami, ma

Nowa szata graficzna Stereo.pl więcej »

Stereo.pl w Jazz Radio

Stereo.pl rozpoczął w lipcu współpracę z Jazz Radio. Sklep i rozgłośnia będą wspólnie promować muzykę jazzową. W lipcu na antenie Jazz Radio ruszają konkursy, w których można wygrać bony uprawniające do zakupu dowolnych produktów oferowanych przez Stereo.pl. Dodatkowo w ramach współpracy Jazz Radio dostarcza fachowych recenzji do działu „Jazz” w Stereo.pl i obejmuje nad nim

Stereo.pl w Jazz Radio więcej »

Scroll to Top