Z pewnością wielu użytkowników Facebooka pragnęło choć raz mieć pod ręką przycisk „Nie lubię tego”, aby móc wyrazić negatywną opinię na temat opublikowanego zdjęcia czy tekstu. Okazuje się, że taki przycisk istnieje. Niestety nie jest dostępny dla wszystkich.
Firma Marka Zuckerberga odpierała już prośby użytkowników i oznajmiała, że przycisku „Dislike” na Facebooku nigdy nie będzie. Jednak wśród pracowników tego serwisu społecznościowego taki przycisk istnieje.
Facebook wykorzystuje przycisk „Dislike” w obiegu informacji wśród inżynierów pracujących w firmie. Pomysły lub cząstkowe efekty pracy poszczególnych członków zespołu są udostępniane w celu uznania ich za przydatne bądź nie. Przycisk „Dislike” stosowany wśród pracowników eliminuje więc złe wyniki pracy zespołu.
Chuck Rossi, jeden z inżynierów Facebooka, w wypowiedzi dla Businessweek powiedział, że przycisk z kciukiem skierowanym w dół jest częścią większego systemu oceniającego pracę inżynierów.
Wpisy promowane
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.