IPFON jako pierwszy operator VoIP w Polsce wprowadził do swojej oferty usługę IVR (Interactive Voice Response). Dzięki tej usłudze, małe i średnie przedsiębiorstwa mogą stworzyć u siebie automatyczny system zapowiedzi głosowych, który powita klienta lub przekieruje jego połączenie tak samo, jak robią to drogie centrale telefoniczne w wielkich korporacjach.
Klienci IPFON’a mogą samodzielne stworzyć menu głosowe dla swojej firmy za pośrednictwem strony WWW, która umożliwia zarządzanie kontem w IPFON. Tworząc własny system zapowiedzi głosowych użytkownicy mogą łączyć ze sobą 4 elementy usługi: IVR PLAYER, IVR MENU, IVR SWITCH oraz IVR LIST.
IVR PLAYER służy do odtwarzania nagranego wcześniej komunikatu po połączeniu się klienta z wybranym numerem, np. bezpośredniego powitania. IVR MENU umożliwia klientowi dzwoniącemu do firmy automatyczne połączenie z wybranym działem, faksem, czy też osobą pełniąca funkcję konsultanta – przez naciśnięcie odpowiedniego numeru w telefonie.
IVR LIST polega na automatycznym przełączaniu dzwoniącego klienta na kolejne numery zdefiniowane na liście, gdy poprzednie są zajęte.
Ostatni element usługi – IVR SWITCH – ma na celu zarządzanie odtwarzaniem przygotowanych komunikatów głosowych w zależności od tego, czy klient dzwoni w godzinach pracy firmy, czy też nie. I tak, gdy klient zadzwoni np. o godzinie 7.30, dzięki usłudze IVR SWITCH usłyszy, że biuro czynne jest od 9.00, natomiast z ofertą firmy może zapoznać się już teraz, po naciśnięciu danego klawisza na klawiaturze telefonu.
'Celem wprowadzenia systemu IVR do oferty IPFON była chęć oferowania naszym klientom usług VoIP o najwyższych parametrach – zarówno w zakresie jakości połączeń głosowych, jak i ilości oraz atrakcyjności usług dodanych. Wierzymy, że dzięki strategii najwyższej jakości i najszerszej oferty IPFON stanie się dla naszych klientów podstawowym operatorem telekomunikacyjnym’ – powiedział Przemysław Siwek, Dyrektor Rozwoju sieci IPFON.
Aby umożliwić sprawdzenie nowej usługi IVR, sieć IPFON stworzyła przykładowego IVR’a w spółce Przykład SA. Można go przetestować dzwoniąc pod numer 061 622 26 00 (poza godz. 9-17 w dni robocze w przykładowym IVR’ze jest odtwarzany komunikat o godzinach otwarcia biura; aby wówczas usłyszeć menu głosowe aktywne w godzinach pracy, należy połączyć się z nr 061 622 26 10).
Usługa sprzedawana jest w pakiecie IVR PACK, na który składają się IVR Player, IVR Menu, IVR Switch, IVR Lista i numer miejski. Cena pakietu to 50 zł miesięcznie. Całkowity koszt systemu zależy od stopnia jego zaawansowania i ilości wykorzystanych elementów IVR.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.