Przemysław Siwek

Już 97,5% Polaków w zasięgu sieci ipfon

Operator telefonii internetowej ipfon uruchomił obsługę 4 nowych stref numeracyjnych: 0-16 (Przemyśl), 0-25 (Siedlce), 0-46 (Skierniewice) oraz 0-82 (Chełm). „ipfon przed Świętami ma dla swoich Klientów  niespodziankę – powiedział Przemysław Siwek, Dyrektor ds. Rozwoju ipfon  – zwiększyliśmy liczbę stref numeracyjnych obsługiwanych przez ipfona z 43 do 47. To dobra i oczekiwana informacja przede wszystkim dla […]

Już 97,5% Polaków w zasięgu sieci ipfon więcej »

Gorąca Linia w ofercie IPFON

Operator telefonii internetowej IPFON wprowadził do swojej oferty najnowsze rozwiązanie – bezpłatną usługę dodaną „Gorąca Linia”. Najnowsza usługa IPFON powstała przede wszystkim z myślą o małych dzieciach czy osobach starszych, które mogą szybko połączyć się telefonicznie z rodzicem czy opiekunem, bez konieczności wybierania numeru telefonu. Idea działania usługi polega na tym, że po podniesieniu słuchawki

Gorąca Linia w ofercie IPFON więcej »

FreecoNet i IPFON o badaniu niezawodności operatorów VoIP

Operatorzy VoIP w Polsce chwalą się co pewien czas swoją przewagą nad konkurentami pod względem pozycji na rynku czy oferowanej najlepszej jakości usług. Właśnie ukazał się raport Aviaa.com z badań operatorów VoIP, który wyłonił kolejnych „liderów” rynku. Najbardziej niezawodni czy niekoniecznie rozwojowi? – zastanawia się przedstawiciele FreecoNet i IPFON. Serwis o telekomunikacji Aviaa.com w październiku

FreecoNet i IPFON o badaniu niezawodności operatorów VoIP więcej »

VoIP zastępuje zwykły telefon

Aż 92 procent użytkowników IPFON korzysta z VoIP za pomocą tradycyjnego telefonu. Oznacza to, że telefonia internetowa zastępuje zwykły domowy telefon, a przez komputer dzwonimy sporadycznie. Statystki ujawnione przez IPFON podważają panujące powszechnie przekonanie, że z VoIP korzysta się głównie przez komputer. Za pośrednictwem komputera dzwoni tylko 4 procent użytkowników tego operatora, 2 procent używa

VoIP zastępuje zwykły telefon więcej »

Firmy wybierają VoIP

Firmy skuszone niskimi kosztami, coraz lepszą jakością połączeń i szeroką ofertą usług dodanych coraz częściej decydują się na wdrożenie telefonii internetowej. Tendencję tą potwierdzają statystyki IPFON, jednej z sieci VoIP. Ponad połowa z kilkudziesięciu tysięcy kont billingowych założonych w tej sieci należy do firm. „Dzięki VoIP, zyskaliśmy możliwość darmowych rozmów pomiędzy wszystkimi sklepami VOBIS w

Firmy wybierają VoIP więcej »

Scroll to Top