Facebook ogłosił wyniki finansowe za trzeci kwartał. Uwagę zwracają przede wszystkim pieniądze zarabiane na reklamach wyświetlanych na urządzeniach mobilnych.
Przychody Facebooka w trzecim kwartale osiągnęły wartość 1,26 mld dolarów. W analogicznym okresie poprzedniego roku wynosiły 954 mln dolarów. Zyski ukształtowały się na poziomie 311 mln dolarów – to 12 centów zysku na akcję. W obu przypadkach wyniki były lepsze od oczekiwań analityków, którzy spodziewali się 1,23 mld dolarów przychodów i 11 centów zysku na akcję.
Facebook ma ponad miliard użytkowników, a coraz więcej z nich korzysta z serwisu na urządzeniach mobilnych. U inwestorów budzi to niepokój bo serwis nie potrafi jeszcze w pełni przełożyć tego trendu na pieniądze – choć wyniki za ten kwartał można uznać za optymistyczne.
14 proc. reklamowych przychodów Facebooka pochodzi z reklam na urządzeniach mobilnych. Daje to ok. 150 mln dolarów. To duży wzrost w porównaniu do drugiego kwartału (ok. 40-50 mln dolarów). Twórca Facebooka, Mark Zuckerberg, komentując wyniki powiedział, że rozprawiają się z mitem mówiącym, że serwis nie może zarabiać na urządzeniach mobilnych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.