Gdańska agencja interaktywna zjednoczenie.com opracowała serwis internetowy znanej marki odzieżowej Cropp. Twórcy strony w ciekawy sposób zaprezentowali ofertę produktową – fabuła nawigacji po serwisie opiera się na wędrówce po tętniącym życiem nocnym, wielkomiejskim centrum.
Po zmianie internetowego wizerunku sieci sklepów Cropptown tym razem przyszła pora na główną markę tych sklepów – Cropp. Z undergroundowej mody podziemi i tuneli marka przeszła bliżej centrum, do tętniącego mocnym życiem wielkomiejskiego City – tam gdzie dzieje się najwięcej. Oczywiście Cropp nie odcina się całkowicie od swoich korzeni – miasto dalej najciekawsze jest nocą, kiedy dominuje widok pędzących pustymi ulicami samochodów i ścigających się motocyklistów, opustoszałych stacji metra, przemykających taksówek, pełnych kawiarni i zadymionych klubów.
Serwis nawiązuje do nowego hasła marki „create yourself” – za pomocą filmów, muzyki, zachęca do poszukiwania swojego indywidualnego stylu bycia w Mieście, własnego sposobu na życie, na zabawę, na relaks.
Witrynę podobnie jak poprzednią jej odsłonę w całości przygotowała firma zjednoczenie.com, która obsługuje od kilku lat obie marki (CROPP / CROPPTOWN) w całości działań internetowych. Była ona odpowiedzialna za stworzenie kreacji do nowego serwisu – opracowanie koncepcji witryny, projektu graficznego, stworzenie animacji flashowych, copywriting. Całość złożyła się na efekt końcowy – frapującą acz nieco niepokojącą i zaskakującą podróż przez nocne Miasto.
Strona przede wszystkim zawiera nową kolekcję przedstawioną w sposób oryginalny i nowoczesny – od innych odzieżowych serwisów produktowych odróżnia ją głównie sposób wykonania. Witryna umożliwia wybór czterech ścieżek muzycznych – użytkownik w zależności od nastroju może wybrać tło dźwiękowe towarzyszące jego wędrówce przez nocne city – od ostrzejszych undergroundowych po łagodne klubowe czy subtelne jazzowe brzmienia. Serwis znakomicie oddaje nocny nastrój centrum wielkiego Miasta – dynamiczny, nieco tajemniczy, pozornie mroczny ale pulsujący własnym życiem.
– Serwis jest niesłychanie dynamiczny, zawiera sporo animacji i filmów. Oferta produktowa jest mocno wyeksponowana i ciekawa dla użytkowników, od razu rzuca się w oczy i pozostaje na długo w pamięci – mówi Paweł Kmiecik kierownik Departamentu Multimediów LPP S.A., właściciela marki Cropp.
Strona ukazuje wybrane modele ubrań tej marki, zaprezentowane w ich naturalnym otoczeniu – na tle ulic, budynków, architektury miasta. Wizerunki modeli na ścianach i billboardach można odczytać dwojako – z jednej strony jako elementy współczesnej estetyki płynnie wpisujące się w wizerunek miasta, z drugiej jako ikonę obecnych czasów, uosobienie wolności stylu i ekspresji własnej osobowości. Oprócz prezentacji nowej kolekcji, w serwisie – podobnie jak w poprzedniej wersji strony – można się zaopatrzyć w nowe tapety na pulpit i wysłać znajomemu e-kartkę.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.