W pierwszym kwartale 2006 Wirtualna Polska osiągnęła ponad 20% marżę EBITDA oraz wypracowała zysk netto stanowiący ponad 10% wartości przychodów. To pierwsze w historii WP tak pozytywne wskaźniki finansowe.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników finansowych w pierwszym kwartale 2006 roku. Nasze przychody w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku wzrosły o blisko 70%, a jeszcze większą dynamikę wykazała sprzedaż reklamy, której wzrost wyniósł 74%. Osiągnęliśmy też marżę EBITDA przekraczającą 20%. To najlepszy wynik w historii spółki. – mówi Dominika Herburt-Heybowicz, Członek Zarządu Wirtualnej Polski.
W 1. kwartale 2006 roku Wirtualna Polska nie tylko uzyskała bardzo dobre wyniki sprzedaży, ale co najważniejsze wypracowała zysk netto stanowiący ponad 10% wartości przychodów. Jest to niewątpliwy sukces, gdyż w analogicznym okresie 2005 spółka generowała jeszcze straty. WP zwiększyła również wydatki inwestycyjne, które w pierwszym kwartale 2006 były prawie dwukrotnie wyższe od wydatków z 2005 roku.
Na wyniki finansowe w dużej mierze wpłynęła aktywność naszego biura sprzedaży. W ciągu ostatnich miesięcy wprowadziliśmy kilkanaście nowych form reklamowych, bardzo często jako pierwsi w Polsce, a nawet na świecie. Obecnie, oferujemy klientom najszerszą w polskim Internecie listę produktów reklamowych, która liczy już kilkadziesiąt pozycji. Warto tu podkreślić, że elastyczność w dziedzinie tworzenia kampanii na konkretne zapotrzebowanie klientów jest naszą dewizą. – dodaje Dominika Herburt-Heybowicz.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.