Ceneo uruchomiło kategorie „Erotyka” oraz „Dom i Wnętrze”. W nowych działach można porównywać elementy wyposażenia wnętrz oraz produkty internetowych sklepów z artykułami erotycznymi.
Sekcja „Dom i Wnętrze”, która wystartowała 18 maja b.r., przydatna będzie np. osobom, które remontują swoje mieszkanie lub wyposażają właśnie zakupione. Znajdują się tu m.in. baterie, zlewozmywaki, urządzenia klimatyzacyjne oraz wentylatory i grzejniki. Dział ten sukcesywnie będzie poszerzany o nowe podkategorie.
Na stronach z branży „Erotyka” odwiedzający mają możliwość porównania cen i zdobycia informacji na temat min. afrodyzjaków i feromonów, akcesoriów, bielizny, biżuterii, butów czy też filmów erotycznych. Ta część serwisu przeznaczona jest dla osób, które ukończyły 18 lat.
Powstanie nowych branż „Dom i Wnętrze” oraz „Erotyka” w Ceneo.pl – to naturalny proces rozwoju naszego serwisu. Zgodnie z naszą misją która brzmi „Ceneo to miejsce z którego zaczyna się zakupy w sieci”, chcemy sukcesywnie poszerzać zakres działania o kolejne kategorie. Aktualnie w serwisie internauci mogą porównać ceny i zasięgnąć opinii o ponad 200 tysiącach produktów w 14 głównych kategoriach oraz blisko 400 podkategoriach – komentuje Łukasz Zych Prezes Ceneo S.A.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.