Łukasz Zych

Ceneo.pl w portfolio Biura Reklamy Gadu-Gadu

Biuro Reklamy Gadu Gadu S.A. przejmuje obowiązki reklamowe serwisów należących do grupy Allegro. Obecnie sprzedaje już powierzchnię reklamową w Ceneo.pl, a kolejne serwisy oczekują na włączenie ich do portfolio. „Nasza współpraca jest naturalnym efektem poszukiwania synergii w grupie kapitałowej. Wspólnie z naszymi partnerami z Ceneo doszliśmy do wniosku, że z uwagi na fakt, że to […]

Ceneo.pl w portfolio Biura Reklamy Gadu-Gadu więcej »

mCeneo.pl – porównuje ceny przez telefon komórkowy

Porównywarka cen Ceneo wprowadziła swoją wersję komórkową. Serwis mobilny mCeneo umożliwia porównywanie 2 milionów cen produktów w ponad 700 sklepach internetowych bez konieczności korzystania z komputera – wystarczy telefon komórkowy z aktywną usługą WAP. mCeneo to praktyczne narzędzie, przydatne wszystkim kupującym, pozwala bowiem na szybkie zweryfikowanie informacji o produkcie i jego cenie tuż przed podjęciem

mCeneo.pl – porównuje ceny przez telefon komórkowy więcej »

Ceneo najlepszą porównywarką w rankingu „Wprost”

Serwis Ceneo.pl zajął pierwsze miejsce w rankingu sklepów internetowych tygodnika „Wprost” w kategorii porównywarki cen. Dziennikarze „Wprost” poddali ocenie 233 firmy, w tym 20 porównywarek. Wszystkie badane firmy pogrupowano w 12 kategorii: biura podróży, sport i turystyka, odzież i bielizna, zdrowie i uroda, elektronika użytkowa, broń i militaria, tylko dla dorosłych, komputery i software, film

Ceneo najlepszą porównywarką w rankingu „Wprost” więcej »

Jubileusz Ceneo.pl

Kiedy dwa lata temu Łukasz Zych i Marcin Chwalik zakładali Ceneo.pl, ludzie z ich najbliższego otoczenia gratulowali pomysłu, ale i jednocześnie przyglądali mu się z dużą dozą rezerwy. W Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej serwisy porównujące ceny od lat miały pewną pozycję na rynku, ale w Polsce samo hasło porównywarka cen tylko nielicznym wydawało się

Jubileusz Ceneo.pl więcej »

Ceneo i stat24

Internetowa porównywarka cen Ceneo oraz firma stat24 nawiązały współpracę. Dzięki niej właściciele sklepów zamieszczających swoje oferty w Ceneo.pl będą mogli na preferencyjnych warunkach nabywać profesjonalne statystyki stat24. Partnerstwo obu firm ma na celu promowanie skutecznych narzędzi badawczych, jako nieodłącznego elementu marketingu e-sklepów. Zdaniem Łukasza Zycha, Prezesa Ceneo: „Jeszcze do niedawna niedoceniana rola monitoringu witryn internetowych

Ceneo i stat24 więcej »

Nowa odsłona Ceneo.pl

Odświeżona i wzbogacona strona główna oraz nowa ergonomia stron prezentujących produkty to tylko niektóre ze zmian, jakie Ceneo przygotowało dla swoich użytkowników. Najważniejszym nowym elementem są “Przewodniki zakupowe”. “Przewodniki…“ to baza wiedzy i wskazówek mówiących, jakimi kryteriami może kierować się kupujący, aby zakupiony artykuł odpowiadał jego potrzebom, a przy tym, żeby nadmiernie nie uszczuplił zasobów

Nowa odsłona Ceneo.pl więcej »

Ceneo.pl wdraża Microsoft SQL Server 2005

Przeniesienie Ceneo.pl na nowa platformę SQL Server 2005 to kolejny krok w procesie rozwoju witryny, spowodowany dynamicznie zwiększającą się popularnością porównywarki. Celem wdrożenia najnowszego produktu firmy Microsoft, jest optymalizacja zarządzania serwisem, zwiększenie wydajności oraz przygotowanie do rosnących wymagań internautów. „SQL Server 2005 to najnowszej generacji platforma bazodanowa, będąca nieocenionym narzędziem dla administratorów baz oraz programistów.

Ceneo.pl wdraża Microsoft SQL Server 2005 więcej »

Scroll to Top