Międzynarodowy dostawca szybkiego, szerokopasmowego Internetu – spółka Air Bites Polska ogłosiła, iż rozpoczęła budowę własnej infrastruktury kablowej, którą w znacznej mierze stanowić mają przejmowane i dostosowywane do określonego w firmie standardu sieci lokalne.
„W tej chwili koncentrujemy się przede wszystkim na nawiązywaniu współpracy z wiodącymi sieciami lokalnymi, występujemy wobec nich w charakterze inwestora lub całkowicie je przejmujemy, dostosowując do naszych wysokich standardów. Skupiamy się ponadto na rozwoju sprzedaży w posiadanych przez nas sieciach internetowych i wprowadzaniu nowych produktów. W ten sposób sukcesywnie budujemy własną, niezależną infrastrukturę, w ramach której świadczyć chcemy nasze usługi. Tym samym aktualnie nie będziemy koncentrować się na rozwoju naszej oferty w oparciu o usługi DSL świadczone przez TP SA.” – mówi Rafał Pasterczyk, Dyrektor ds. Rozwoju Air Bites Polska.
Air Bites Polska szuka na rynku optymalnych rozwiązań. Obecnie spółka dąży do zdobycia dominującej pozycji na poszczególnych rynkach lokalnych, a z czasem pragnie stać się wiodącym ogólnopolskim operatorem, posiadającym w swojej ofercie szeroki pakiet usług. Bardzo istotnym elementem jest w tym wypadku posiadanie własnej infrastruktury kablowej, dlatego też firma ta koncentruje się na sukcesywnym powiększaniu zasięgu jej sieci. Air Bites Polska zmierza także ku temu, aby z czasem móc występować z kontrofertą wobec dużych dostawców, takich jak TP SA, UPC czy Aster, którzy stawiają na kompilację usług typu Triple Play (tj. telewizja, Internet i telefon z jednego kabla). Spółka Air Bites Polska chce skoncentrować się na dostarczaniu klientom usług szybkiego, szerokopasmowego Internetu w dobrej jakości i konkurencyjnej cenie, a docelowo na poszerzeniu swojej oferty o pozostałe usługi, dla zainteresowanych klientów.
Już w lipcu 2006 Air Bites Polska planuje poszerzyć swoją ofertę w zakresie dostępu do Internetu o kolejny produkt, który będzie najprawdopodobniej pierwszą tego typu ofertą na krajowym rynku. Z pewnością wkrótce ukaże się stosowna kampania reklamowa ujawniająca szczegóły.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.