Wystartowała strona „Red Bull City Rage” promująca projekt filmowy Le Parkour firmy Red Bull, umożliwiający najbardziej utalentowanym zespołom zaangażowanym w ten nowy, miejski sport, nakręcenie profesjonalnych filmów w największych, polskich miastach.
Serwis „Red Bull City Rage” to lądowanie w samym centrum metropolii. Nowatorskie połączenie dynamicznej grafiki, animacji i wideo z technologią Google Maps, pozwala zapoznać się ze specyfiką i filozofią Le Parkour. Zastosowanie przez Click5 technologii Google Maps jest jednym z pierwszych tego typu wdrożeń w Polsce. Rozwiązanie to umożliwia użytkownikom zaznaczanie na mapie kraju tak zwanych miejscówek – miejsc szczególnie atrakcyjnych dla parkourowców oraz obserwację przebiegu imprezy w całej Polsce.
„Cieszą nas informacje o wykorzystaniu Google Maps przez ludzi o różnych zainteresowaniach i pasjach. Misją Google jest umożliwienie użytkownikom bezpłatnego dostępu do wszelkich potrzebnych im informacji oraz uporządkowania internetowych zasobów. Jestem przekonany, że dzięki Google Maps i serwisowi „Red Bull City Rage” wielbiciele Le Parkour przeżyją wiele niezapomnianych przygód w nowo-odkrytych miejscach” – powiedział Artur Waliszewski Country Manager Google Polska.
W serwisie można znaleźć też wiele materiałów wideo, interaktywne narzędzia społecznościowe oraz informacje o samym sporcie: historię Le Parkour, porady treningowe, słownik dyscypliny i opisy tricków. Dynamicznie rozrastająca się strona stanowi od kilku tygodni bardzo aktywną platformę komunikacji z osobami uprawiającymi ten sport w Polsce.
„Kolejny projekt realizowany dla Red Bull Polska to jak zwykle dla nas nie lada wyzwanie, ale też okazja do tego żeby wykazać się zarówno od strony kreatywnej jak i technologicznej”, mówi Bartek Gołębiowski, creative director i właściciel Click5. „Tym razem postawiliśmy na szerokie wykorzystanie wideo i współpracę z Google Maps, technologią która bardzo wzbogaciła ten projekt.”
Akcja Red Bull City Rage potrwa do końca sierpnia, kiedy to zostanie opublikowany film reportażowy z przebiegu imprezy.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.