Click5 realizuje Alternate Reality Game dla Tymbark
Po ponad 10 tygodniach trwania zakończyła się Operacja Kapsel, pierwsza na polskim rynku Alternate Reality Game, zrealizowana przez agencję Click5 dla marki Tymbark.
Po ponad 10 tygodniach trwania zakończyła się Operacja Kapsel, pierwsza na polskim rynku Alternate Reality Game, zrealizowana przez agencję Click5 dla marki Tymbark.
Pod hasłem reklamowym „Owocowy sposób na odlotowy dzień” rozpoczyna się kampania reklamowa owocowych napoi niegazowanych produkowanych na bazie naturalnej wody mineralnej Jurajska. Rysunkowy film reklamowy powstał w studio RDF w Bielsko-Białej. Równocześnie z kampanią reklamową została uruchomiona nowa strona internetowa www.frutek.pl 15-sekundowy spot reklamowy będzie można zobaczyć w maju w telewizyjnych stacjach dziecięcych i TVP …
„Motyle żyją tylko jeden dzień – Przedłuż ich życie i wygraj nagrody ECCO!” – to hasło przewodnie najnowszej kampanii reklamowej Ecco Shoes w Internecie. Kampania towarzyszy uruchomieniu “Wirtualnego Świata Motyli”, w którym każdy użytkownik może stworzyć swojego własnego wirtualnego motyla i rozesłać go wraz z wyjątkową wiadomością do bliskich osób. Strona umożliwia również wędrówkę po …
Strona www.jurajska.pl otrzymała nagrodę oraz tytuł Site Of The Day (SOTD) przyznany przez brytyjski Favourite Website Award (FWA), organizację która od 2000 roku wyróżnia najnowocześniejsze i najlepiej zaprojektowane serwisy na świecie. Nagrodzona strona jest nowym projektem w Jurajskiej Spółdzielni Pracy. Powstała we wrześniu br w ramach realizowanej strategii zmian wizerunkowych. Jest to kontynuacja działań promocyjnych …
W ramach realizowanej w 2006 roku strategii zmian wizerunkowych, „Jurajska” Spółdzielnia Pracy uruchomiła serwis konsumencki www.jurajska.pl, będący kontynuacją działań promocyjnych firmy w Internecie. Serwis ten dołączył do rodziny stron Jurajskiej, będącej źródłem wiedzy o firmie, jej produktach i środowisku naturalnym Jury. To kolejny krok w długofalowej strategii komunikacji marki z odbiorcą w Internecie. Opracowaniem koncepcji …
Wystartowała strona “Red Bull City Rage” promująca projekt filmowy Le Parkour firmy Red Bull, umożliwiający najbardziej utalentowanym zespołom zaangażowanym w ten nowy, miejski sport, nakręcenie profesjonalnych filmów w największych, polskich miastach. Serwis “Red Bull City Rage” to lądowanie w samym centrum metropolii. Nowatorskie połączenie dynamicznej grafiki, animacji i wideo z technologią Google Maps, pozwala zapoznać …
Agencja interaktywna Click5 stworzyła serwis internetowy ECCO Receptor. Ma on promować sportową kolekcję butów duńskiej firmy ECCO. Strona www.ecco.com.pl/receptor jest podróżą przez krainy ECCO, opartą o unikalny sposób nawigacji i ruchome krajobrazy prezentujące kolekcję sportową ECCO, technologię ECCO Receptor i jej zastosowanie w obuwiu ECCO. Głównym wyzwaniem było stworzenie serwisu pokazującego różnorodność najnowszej kolekcji obuwia, …