Comperia.pl wypracowała przychody w wysokości 2 183 tys. zł, EBITDA wyniosła 1 232 tys. zł, natomiast zysk netto osiągnął wartość 683 tys. zł.
W ujęciu narastającym po czterech kwartałach ub.r. spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 6 862 tys. zł. EBIDTA wyniosła w tym okresie 2 695 tys. zł, zysk netto wyniósł 1 573 tys. zł.
Poprawa wyników to w znacznej mierze rezultat rosnącej sprzedaży produktów finansowych za pośrednictwem naszych portali oraz dynamicznie rosnącej sieci partnerskiej. Tylko w IV kwartale Comperia podpisała umowy z portalem Forbes oraz grupą Melog, dzięki którym zyskaliśmy dostęp do ponad 1 100 000 użytkowników odwiedzających serwisy: forbes.pl, oferty.net czy domy.pl. W ten sposób współpracujące z Comperia.pl instytucje finansowe otrzymują olbrzymie możliwości prezentacji swojej oferty – powiedział Bartosz Michałek, prezes Comperia.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.