Producent i dystrybutor zabawek oraz gier dla dzieci – firma Hasbro Poland, wdraża kolejne projekty internetowe. Tym razem pod postacią serwisów produktowych pojawiły się w Sieci dwie marki Hasbro – Action Man oraz Hit Clips.
Nowe serwisy internetowe – http://www.actionman.pl oraz http://www.hitclips.pl, wykonane dla Hasbro przez digital One, uruchomione zostały na przełomie kwietnia i maja br. Głównym zadaniem obu witryn jest atrakcyjne dla dzieci zaprezentowanie zabawek, promocja brandu, wsparcie działań marketingowych prowadzonych poza Internetem na rzecz wspomnianych produktów, oraz nawiązanie i utrzymanie komunikacji z grupą docelową.
Serwis poświęcony marce Action Man, przeznaczony jest dla chłopców w przedziale wiekowym 4 – 13 lat. Charakter witryny podkreśla najważniejsze cechy produktu, a większość atrakcji tu proponowanych kładzie duży nacisk na interakcję z użytkownikami. Zachęca ich do aktywności, wyrażania własnych opinii na temat witryny oraz szczegółowo przedstawia samą zabawkę, zachowując przy tym na odpowiednim dla dzieci poziomie – stopień skomplikowania serwisu. Site www.actionman.pl promowany jest przede wszystkim wśród odbiorców innych produktów spod znaku Hasbro, poprzez e-mailingi reklamowe, a także w wydawanych drukiem czasopismach dla dzieci, m.in. w piśmie „Kaczor Donald”.
Drugi z wymienionych serwisów – http://www.hitclips.pl wykonany w technologii flash, prezentuje wprowadzane obecnie na polski rynek muzyczne gadżety dla dzieci: mini-odtwarzacze, chipy radiowe, miniaturowe clipy z ulubionymi przebojami itp. Witryna stanowi wsparcie dla dziecięcego konkursu realizowanego na antenie telewizji Fox Kids Polska oraz Cartoon Network w ramach promocji nowego produktu Hasbro. Użytkownicy wchodząc na stronę Hit Clips mają możliwość wzięcia udziału w rywalizacji za pośrednictwem Internetu. Sam konkurs, polegający na ułożeniu hasła reklamowego dla produktów serii Hit Clips, promowany jest przez dwa najbardziej popularne kanały telewizyjne dla dzieci oraz poprzez banery wyświetlane na stronach www.foxkids.pl.
http://www.actionman.pl
http://www.hitclips.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.