Konferencja Hosting Meeting po raz piąty zgromadziła branżę hostingową oraz sympatyków i użytkowników chmury obliczeniowej. Możliwość wysłuchania prelekcji zaproszonych gości, spotkała się z dużym zainteresowaniem słuchaczy, którzy zgromadzili się w hotelu Mercure we Wrocławiu. Prelegenci poruszali kwestie związane ze świadczeniem usług cloud computingu, ale również omówili tematy związane z ewolucją hostingu w Polsce i na świecie.
Na piątej edycji Hosting Meeting spotkali się zarówno przedstawiciele największych firm hostingowych, a także lokalni liderzy nowych technologii i rozwoju sieci. W tym roku szczegółowo zostały omówione zagadnienia związane z technologią tworzenia chmury oraz tematy związane z bezpieczeństwem usług internetowych oraz finansowaniem infrastruktury technologicznej. Zgodnie z hasłem przewodnim Hosting Meeting 5 „Chmura przemyślana”, to chmura obliczeniowa była charakterystycznym akcentem wystąpień wszystkich prelegentów, a także rozmów kuluarowych.
W tegorocznej edycji Hosting Meeting, wśród zaproszonych prelegentów obecni byli m.in. Evelina Joschko z OpenSRS, Stephan Hesslich z Open Xchange, Ruud-Maarten van de Kreeke z Networking4All, Joakim Thorén z Versatile Security, Marcin Sowiński i Tomasz Klimiuk z Microsoft, Maciej Kuźniar i Dariusz Nawojczyk z Oktawave, Adam Bielawski i Michał Hebeda z Kerio, Adrian Trepanowski z Unizeto Technologies, Rafał Nitecki z Grenke oraz Tomasz Kuźniar z firmy Monit24.pl.
Największe emocje zapewnił panel dyskusyjny „Krew i Piach”, w którym zaproszeni prelegenci odpowiadali na pytania zadawane przez prowadzącego oraz osób z sali. Najwięcej trudności sprawiła odpowiedź na pytanie, kiedy nie warto korzystać z chmury, a także, co jest wyznacznikiem dobrej chmury. Panel dyskusyjny był zakończeniem merytorycznej części Hosting Meeting, a przybyli goście oraz słuchacze zostali zaproszeni na pokonferencyjne afterparty, na którym odbyło się losowanie iPada Mini, który był nagrodą główną w konkursie „Hosting Quest” przeprowadzonego podczas konferencji.
Wydarzenie zorganizowała agencja Brand Gravity. Głównymi partnerami konferencji byli: Microsoft (Diamentowy Sponsor), Oktawave, Parallels, Open-Xchange (Platynowi Sponsorzy), Networking4All, OpenSRS, Monit24.pl, Kerio, Unizeto Technologies, Gemalto/Versatile Security oraz Grenke (Złoci Sponsorzy).
Nasza Redakcja była patronem medialnym wydarzenia.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.