O tym, jak z perspektywy kodu wygląda praca nad platformami sprzedażowymi usłyszeć będzie można w czasie ósmego TechCamp, już 17 kwietnia.
Na sukces każdego sklepu internetowego wpływa technologia. To ona pozwala na zakupy z wirtualnym koszykiem, bezpieczeństwo danych i płatności online. To na poziomie kodu buduje się silniki rekomendacji, pracuje nad zwiększaniem konwersji, optymalizacją wydajności czy dzieleniem klientów na segmenty. I dlatego, e-commerce development będzie tematem głównym ósmego odcinka TechCampu. Spotkanie rusza 17 kwietnia o godz. 19 w krakowskim klubie Lizard King (św. Tomasza 11a).
Udział w wydarzeniu jest tradycyjnie bezpłatny, wystarczy zarejestrować się poprzez formularz na tej stronie. Organizatorzy, oprócz specjalistycznej wiedzy i gorącej atmosfery, zapewniają również pizzę dla każdego uczestnika.
Na wydarzenie zaprasza organizator Akademia Unity wraz z partnerami – Microsoft BizSpark oraz Krakowskim Parkiem Technologicznym. Nasza Redakcja jest patronem medialnym wydarzenia. Więcej informacji na www.techcamp.pl oraz www.facebook.com/techcamppl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.