Z początkiem kwietnia rozpoczęła swoją działalność agencja K2 Media, która zastąpi firmę ACR. Agencję poprowadzą Rafał Ciszewski i Marcin Siekierski.
K2 Media świadczy kompleksową obsługę w zakresie wykorzystania mediów interaktywnych, od planowania strategii obecności online we wszystkich kanałach cyfrowych, poprzez optymalizację działań pro-sprzedażowych. Zespół agencji to 45 specjalistów.
W czasach, w których zaciera się granica między medium, a kreacją. Internet jest już bardziej infrastrukturą niż medium. Google stał się częścią złożonego ekosystemu doświadczeń online, a Facebook to nie tylko platforma społecznościowa, lecz ważny element działań e-commerce. Te wszystkie zmiany wymagają bardziej nowoczesnego podejścia do rozwoju kompetencji i narzędzi agencyjnych. Dzięki podejmowanym działaniom chcemy stać się firmą pożądaną przez klientów, szanowaną za inteligencję, pasję i skuteczność – powiedział Rafał Ciszewski, wiceprezes zarządu K2.
Nowa marka ma podkreślać nasze ambicje, by agencja mediowa K2 Media miała docelowo tak silną pozycję na rynku, jak agencja K2. Wierzę, że szybki rozwój naszej oferty, wzmocnienia kadrowe, a przede wszystkim silny zespół zarządzający w osobie Marcina Siekierskiego, wspieranego doświadczeniem Rafała Ciszewskiego zapewnią nam sukces – dodał Janusz Żebrowski, prezes zarządu K2.
Rafał Ciszewski dołączył do zarządu Grupy K2 w grudniu 2012 roku, po 12 latach pracy w agencji Starcom, jednym z największych domów mediowych w Polsce, gdzie pełnił funkcję Wiceprezesa ds. Rozwoju. Marcin Siekierski jest związany z Grupą K2 od 6 lat. Początkowo odpowiedzialny był za SEM w ACR, potem rozwijał działalność agencji K2 Search na stanowisku Dyrektora Zarządzającego, następnie zarządzał działaniami ACR.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.