Stopklatka.pl, najstarszy polski serwis o tematyce filmowej, rozpoczął współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net.
Serwis Stopklatka.pl został założony w 1996 r. Na stronach Stopklatki można znaleźć blisko 30 tys. recenzji, bazę ponad 189 tys. ludzi świata filmu (aktorów, reżyserów itp.), 90 tys. artykułów, 17 tys. materiałów wideo (zwiastuny, relacje, materiały autorskie), ponad tysiąc wywiadów i rozmów oraz ponad pół miliona zdjęć. Miesięcznie portal odwiedza ponad 550 tys. internautów (Megapanel PBI/Gemius, 02.2013).
Bardzo się cieszę, że możemy rozpocząć współpracę. Komuś, kto interesuje się filmem i choć raz szukał w sieci informacji na ten temat, nie trzeba Stopklatki specjalnie przedstawiać. To kawał dobrej historii kina w polskim internecie. I świetne uzupełnienie naszej oferty reklamowej – powiedział Karol Kowalski odpowiedzialny w Evolution Media Net za współpracę z witrynami.
Akcje spółki Stopklatka, która jest właścicielem serwisu, notowane są na giełdowym rynku New Connect. Na początku 2013 roku serwis został istotnie przebudowany. Zmieniono całkowicie szatę graficzną, wprowadzono nowości redakcyjne oraz wdrożono nowe funkcje społecznościowe.
Umowa między stronami jest bezterminowa, a sieć Evolution Media Net ma wyłączność w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej serwisu. Stopklatka.pl będzie oferowana między innymi w takich kanałach tematycznych jak Big City Life, Enterta!nment, News & Media, Social Club.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.