home.pl, dostawca usług internetowych, przekroczył liczbę 100 tysięcy obsługiwanych polskich domen internetowych oraz uruchomił nową usługę dla zaparkowanych adresów internetowych.
Liczba domen internetowych z końcówką .PL obsługiwanych przez home.pl przekroczyła 100 tysięcy. W okresie od stycznia do czerwca 2006 r. home.pl zarejestrowała dla swoich Klientów ponad 33 tys. domen internetowych z końcówką .PL, trzykrotnie więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Firma obsługuje obecnie blisko 21 proc. wszystkich adresów tego typu w Polsce i jest największym rejestratorem na rynku. home.pl obsługuje obecnie o około 30 proc. domen internetowych więcej od Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej (NASK), która zarządza domeną krajową .PL.
– Zainteresowanie rejestracją domen internetowych stale rośnie. Szczególnie aktywne są na tym polu małe firmy, które coraz częściej wykorzystują Internet do poszukiwania nowych kontaktów biznesowych – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl.
home.pl jest największym partnerem NASK w zakresie rejestracji domen internetowych. W pierwszym półroczu 2006 firma pozyskiwała średnio obsługę 5,5 tys. nowych domen internetowych miesięcznie z końcówką .PL. Oznacza to, że co druga domena w Polsce jest rejestrowana za pośrednictwem home.pl W drugim półroczu firma prognozuje wyższą dynamikę rejestracji nowych domen internetowych. Na koniec bieżącego roku home.pl planuje obsługiwać 150 tys. domen internetowych z końcówką .PL.
– Dzięki naszym partnerom polski rynek domen internetowych rozwija się coraz szybciej. Aktywnie zabiegają o klientów i oferują wysokiej jakości pomoc techniczną. Przekroczenie liczby 100 tys. obsługiwanych domen przez home.pl pokazuje wielki potencjał jaki tkwi w rynku – mówi Andrzej Bartosiewicz, kierownik działu domen NASK.
home.pl rozszerzyła również ofertę usług o możliwość parkowania domen internetowych z opcją bezpłatnego wykonania i utrzymania stron WWW o dowolnej treści. Użytkownicy usług home.pl przy użyciu kreatora stron WWW mogą samodzielnie zaprojektować i umieścić stronę WWW pod określonym adresem.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.