Firma Ringier Axel Springer ogłosiła międzynarodowy konkurs „Free to play” na najlepszą darmową grę na system iOS.
Konkurs „Free to play” grupy Ringier Axel Springer kierowany jest do pojedynczych osób lub zespołów z Europy Środkowo-Wschodniej, które od 6 maja mogą składać zgłoszenia jednej lub kilku gier stworzonych specjalnie na system iOS. Zwycięzca otrzyma 20 tys. euro w gotówce i wartą 500 tys. euro powierzchnię reklamową dla promocji gry w Polsce, Czechach, Serbii i na Słowacji.
Uczestnicy konkursu mogą się rejestrować na stronie www.ioscompetition.com do 15 września. Wtedy też upływa termin przekazywania gier na konkurs. Zgłaszane gry muszą być darmowe, a więc zgodne z hasłem konkursu „free to play”.
Jest haczyk: autor zwycięskiej aplikacji podzieli się w połowie przychodami z gry z Ringier Axel Springer w zamian za sfinansowanie przez spółkę kampanii reklamowej i promowanie gry w Europie.
Kapituła konkursu, składająca się z przedstawicieli Ringier Axel Springer z Polski, Czech, Słowacji i Serbii, ogłosi zwycięzcę 1 listopada.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.