Zakończyły się zapisy na akcje One-2-One S.A., popyt na akcje był tak duży, że redukcje zapisów sięgnęły aż do 98 %. Spółka oferowała 1 milion 300 tys. akcji po cenie 10 zł – inwestorzy chcieli kupić ponad 37 milionów akcji.
Redukcje dla inwestorów, którzy zapisali się na akcje w trakcie book-buildingu (tworzenia księgi popytu) sięgnęły 96,15 %, dla inwestorów, którzy nie skorzystali z book-buildingu aż 98,07%). Zapisy przyjmowane były przez dom maklerski IDM S.A. od 4 do 8 sierpnia.
Tak duże zainteresowanie wśród inwestorów jest dla nas sygnałem, że wiele osób doceniło konsekwentnie realizowany przez nas plan rozwoju oraz dobre perspektywy branży. Dołożymy wszelkich starań aby zaufanie, którym obdarzyli nas inwestorzy, przełożyło się na długofalowe wzrosty wartości akcji. – mówi Tomasz Długiewicz prezes One-2-One S.A.
Kapitał pozyskany z giełdy zostanie w większości przeznaczony na stworzenie grupy zajmującej się mobile marketingiem w Europie Środkowo Wschodniej oraz realizację wewnętrznych projektów spółki.
Jeszcze w tym roku chcemy zrealizować przynajmniej jedną akwizycję zagraniczną, firmy o modelu biznesowym podobnym do One-2-One. – dodaje prezes Długiewicz.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.