Dokładnie sześć lat temu, 15 sierpnia 2000 roku, powstał pierwszy polski komunikator internetowy Gadu-Gadu. Przebojem zdobył komputery i serca polskich internautów – już pierwszego dnia zyskał dziesięć tysięcy użytkowników.
Ich liczba rosła w zawrotnym tempie. W swoje pierwsze urodziny żółte słoneczko Gadu-Gadu rozświetlało pulpity komputerów już 250 tysięcy internautów. Dziś, po sześciu latach istnienia, Gadu-Gadu jest najpopularniejszym polskim komunikatorem, z którego korzysta już blisko 6 milionów osób.
Poza rozmowami tekstowymi, Gadu-Gadu zaoferowało w najnowszych wersjach programu rozmowy głosowe oraz video, polskie radio internetowe Gadu Radio (z tematycznymi kanałami muzycznymi), telefonię internetową Nagłos (VoIP), przygotowano również dla użytkowników portal społecznościowy – Generację Gadu-Gadu.
Obsługa komunikatora Gadu-Gadu, zgodnie z przyjętą od samego początku ideą przyjaznego i funkcjonalnego programu, nadal pozostaje bardzo łatwa i intuicyjna, co sprawia, że jest on używany nie tylko przez zaawansowanych internautów, ale i osoby mniej wprawione w obsłudze komputera.
Dzisiaj nazwa Gadu-Gadu to symbol komunikacji w internecie. Skrót GG jest powszechnie rozpoznawalny przez większość polskich internautów, pojawia się na wizytówkach i w oficjalnych danych kontaktowych. Gadu-Gadu stało się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w polskim internecie – co drugi internauta posiada własny numer GG.
– Gadu-Gadu to przede wszystkim społeczność – mówi Krzysztof Szalwa z Zarządu spółki Gadu-Gadu, tworzący komunikator od samego jego początku. – Użytkownicy komunikują się między sobą prywatnie i zawodowo, dzielą się swoimi sukcesami i problemami, szukają nowych znajomości i przyjaźni. Wielu z nich dzięki Gadu-Gadu zawarło małżeństwo.
– Najbardziej cieszy nas twórcze wykorzystanie komunikatora przez samych użytkowników – mówi Piotr Pokrzywa z Zarządu spółki Gadu-Gadu, pomysłodawca nazwy Gadu-Gadu. – Gdy komunikator powstawał 6 lat temu, nikt chyba nie przypuszczał, że w ten sposób będzie można uczyć się języków obcych, pracować, poznawać przyjaciół, a nawet partnerów na całe życie.
Zespół Gadu-Gadu stale pracuje nad nowymi wersjami komunikatora, które coraz częściej publikowane są na stronie www.gadu-gadu.pl Już niebawem użytkownikom zostanie oddana kolejna wersja, wzbogacona o nowe możliwości.
Historia Gadu-Gadu: http://www.gadu-gadu.pl/producent-historia.html
GG od środka: http://www.gadu-gadu.pl/producent.html
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.