Od dziś czyli 22 sierpnia 2006 każdy właściciel strony internetowej może natychmiast utworzyć darmowe konto Google Analytics. Google Analytics oferuje reklamodawcom, wydawcom i właścicielom serwisów internetowych informacje pozwalające lepiej zrozumieć zachowania Internautów i dopasowywać serwisy do ich potrzeb.
Uruchomienie w listopadzie 2005 roku Google Analytics było pierwszym przypadkiem bezpłatnego udostępnienia produktu klasy korporacyjnej do tworzenia statystyk internetowych. Z aplikacji dostępnej w 16 językach mogli korzystać wszyscy właściciele serwisów internetowych, nie tylko użytkownicy AdWords.
Zainteresowanie serwisem znacznie przekroczyło oczekiwania Google, dlatego dla nowych rejestracji firma zastosowała system zaproszeń. Wiązało się to z oczekiwaniem na założenie konta. Czas oczekiwania stopniowo się skracał, mimo że, rosło zapotrzebowanie na konta Google Analytics. Od teraz wszyscy, którzy chcą mieć konto Analytics, mogą je uaktywnić bezzwłocznie.
Statystyki Google Analytics są ściśle zintegrowane z usługą reklamową AdWords. Chcąc z nich korzystać należy kliknąć kartę Analytics w dowolnym koncie AdWords. Materiały edukacyjne i pomocnicze to m.in. Uniwersytet Konwersji (http://www.conversionuniversity.com), centrum pomocy i globalna sieć profesjonalnych usług, oferowanych przez autoryzowanych konsultantów Google Analytics.
Chcąc utworzyć konto Google Analytics należy odwiedzić stronę http://www.google.com/analytics lub kliknąć zakładkę „Analytics” w interfejsie systemu AdWords. W szybkim i prawidłowym skonfigurowaniu konta pomoże przeczytanie przewodnika instalacji znajdującego się pod adresem: http://www.google.com/support/analytics/bin/answer.py?answer=40932
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.