Wirtualna Polska ułatwiła Internautom przeszukiwanie swoich zasobów. Wszystkie dostępne w portalu serwisy, działy tematyczne, bazy informacji, funkcjonalności oraz usługi zebrano w jednym miejscu – internetowym Przewodniku po WP
Interaktywny Przewodnik pomyślano tak, by Internauta mógł dotrzeć do pożądanych treści maksymalnie w trzech krokach. Droga przez Wirtualną Polskę rozpoczyna się od wyboru głównej sekcji tematycznej, spośród dziewięciu najważniejszych, jak Rozrywka, Informacje, Biznes, Zakupy, Spotkajmy się, czy Polecamy. Kolejnym etapem jest określenie serwisu, który interesuje użytkownika, dalszym – wybór konkretnego działu tematycznego witryny.
„Na przestrzeni jedenastu lat działania stworzyliśmy kilkadziesiąt serwisów tematycznych, z których każdy jest olbrzymim kompendium wiedzy – opowiada Marcin Chmielecki, Kierownik Grupy Katalog, odpowiedzialny za projekt Przewodnik – Serwisy finansowe, biznesowe, informacyjne, rozrywkowe; każdy zaopatrzony w niezwykle obszerne bazy danych: filmów, książek, wiadomości, w liczne użyteczności, mechanizmy wyszukiwawcze, itp. Postanowiliśmy stworzyć jedno miejsce, które pozwoli użytkownikom nie tylko na proste i szybkie dotarcie do informacji, ale też uświadomi im, z jakim ogromem usystematyzowanej wiedzy mają do czynienia i jakimi narzędziami dysponują.”
Przewodnie hasło Przewodnika brzmi: „Eksploruj WP”. Zgłębiania zasobów portalu można dokonać na trzy sposoby. Obok rozwiązania opartego o sekcje, skorzystać można z alfabetycznych i tematycznych list serwisów. Użytkownik ma przed sobą każdorazowo krótki opis najważniejszych funkcjonalności witryny, jak też – wedle uznania, opcję można bowiem wyłączyć – miniaturę jej strony głównej. By znaleźć np. adres urzędu skarbowego w Szczecinie, wystarczy, że wybierze sekcję Biznes, następnie serwis Podatki i na końcu – spośród listy rozlicznych tematów związanych z podatkami – dział urzędy skarbowe.
W zależności od potrzeb Internauta dociera do głównej strony serwisu, bądź sięga głębiej – do poszczególnych jego działów, czy użyteczności, jak edytory zdjęć, kalkulatory, bramki sms, ogłoszenia, galerie, itp . Do wyboru ma kilkaset możliwości.
www.przewodnik.wp.pl
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.