Sklep internetowy empik.com zaprezentował się klientom w nowej odsłonie. Ma być bardziej przejrzysty, intuicyjny i nowoczesny.
Wsłuchujemy się w głosy naszych użytkowników, na bieżąco analizujemy ich zachowania i decyzje. Równocześnie przyglądamy się trendom międzynarodowym w e–commerce, aby wdrażać je również u nas – przekonuje Michał Tomaniak, general manager empik.com.
Przed wprowadzeniem zmian wykonano szereg testów i badań użytkowników. Wnioski płynące z analiz stały się podstawą do opracowania nowej odsłony empik.com, która opiera się przede wszystkim na zmienionym wyglądzie, mocno eksponującym produkty.
Kolejne zmiany klienci mogą dostrzec, przystępując do wyboru kategorii produktowych – przebudowane zostało menu. Teraz wybór właściwych kategorii ma być prostszy. Wyodrębniono także nowe sekcje produktowe, zmieniono ekspozycję oferty promocyjnej, zapowiedzi nowości wydawniczych i bestsellerów. W odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie klientów e–bookami, kategoria ta została dodana do menu głównego.
Wprowadzone dotychczas zmiany funkcjonalne mają na celu poprawić web–usability empik.com. Nowy serwis jest bardziej intuicyjny i łatwiejszy w obsłudze. Ergonomiczny interfejs pozwala w szybki sposób dotrzeć do pożądanej kategorii, czy produktu. Z pewnością przyczyni się to do wydłużenia czasu pobytu na stronie oraz poprawi konwersję naszych potencjalnych klientów. Jesteśmy w trakcie długofalowego procesu zmian, dlatego wciąż obserwujemy reakcje użytkowników na wprowadzane modyfikacje – dodaje Michał Tomaniak.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.