Strona Newsweek.pl została odświeżona. Zmieniła się m.in. strona główna oraz sposób prezentacji artykułów. Zbudowany w nowej technologii serwis został przeniesiony do infrastruktury Onetu.
Newsweek.pl w nowej odsłonie ma uproszczone menu oraz nową modułową prezentację treści. Na końcu każdego artykułu lub działu samoistnie uruchamia się strumień kolejnych powiązanych artykułów.
To rozwiązanie jest znane choćby z Facebooka. W ten sposób chcieliśmy ułatwić naszym użytkownikom szybkie dotarcie do dużej porcji artykułów na wybrany temat – przekonuje Piotr Stasiak, odpowiedzialny za rozwój serwisu Newsweek.pl.
W nowej strukturze wyeksponowano autorów tygodnika „Newsweek”. Ich codzienne komentarze na temat bieżących wydarzeń w Polsce i na świecie są umieszczane bezpośrednio pod najważniejszymi tematami publikowanymi na stronie głównej. Uwagę zwracać ma też wprowadzenie do treści artykułów wyimków i cytatów, czyli elementów graficznych właściwych tradycyjnym gazetom i magazynom.
Nowy Newsweek.pl jest responsywny, dzięki czemu dopasowuje się do wielkości ekranu, na którym jest wyświetlany. Na małych urządzeniach, takich jak tablety czy smartfony, serwis automatycznie przełącza się na wersję m.newsweek.pl.
Nowy serwis działa w infrastrukturze Onetu, który w 75 proc. należy do wydawcy Newsweeka.pl – Ringier Axel Springer Polska. Umieszczenie witryny na serwerach Onetu umożliwiać ma wykorzystywanie narzędzi do analizowania ruchu w witrynie, co w przyszłości pozwolić ma na dopasowywanie wersji odsłon serwisu do upodobań każdego użytkownika.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.