Newsweek.pl w nowej odsłonie
Strona Newsweek.pl została odświeżona. Zmieniła się m.in. strona główna oraz sposób prezentacji artykułów. Zbudowany w nowej technologii serwis został przeniesiony do infrastruktury Onetu.
Strona Newsweek.pl została odświeżona. Zmieniła się m.in. strona główna oraz sposób prezentacji artykułów. Zbudowany w nowej technologii serwis został przeniesiony do infrastruktury Onetu.
Wraz z początkiem 2010 roku biuro reklamy Axel Springer Polska proponuje nowe sposoby sprzedaży powierzchni reklamowej. Wydawca wprowadza nowe produkty zasięgowe i rozszerza dotychczasową ofertę. Od 4 stycznia obowiązuje także nowy cennik.
Od 19 października tygodnik Newsweek Polska, newsweek.pl oraz porównywarka ubezpieczeń rankomat.pl uruchamiają nowy serwis poświęcony tematyce ubezpieczeń komunikacyjnych.
Jedno z czołowych wydawnictw w Polsce pod względem udziału w rynku i dochodów z reklam rozpoczyna współpracę w zakresie emisji i obsługi powierzchni reklamowej z internetową siecią reklamową ARBOmedia Polska. Najważniejszymi witrynami Axel Springer są Newsweek.pl, Auto-swiat.pl i Komputerswiat.pl. Dział handlowy ARBOmedia Polska będzie odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej domom mediowym oraz agencjom interaktywnym, zaś
Axel Springer rozpoczyna współpracę z ARBOmedia Polska więcej »