Dzięki partnerstwu z serwisem Kinoplex.pl (Agora), portal społecznościowy NK.pl, udostępni nową usługę: oglądanie filmów w modelu video-on-demand.
Na platformie Kino NK (www.nk.pl/kino) internauci znajdą m.in. takie hity jak „Drogówka”, „Jesteś Bogiem”, „Zakochani w Rzymie” czy amerykańskie produkcje, które nie były wyświetlane w polskich kinach („Parker”, „Czas zapłaty”). Filmy udostępniane są w modelu płatnym, który wykorzystuje wirtualną walutę – Eurogąbki.
To dla nas szczególnie ważne partnerstwo, ponieważ pozwala zaprezentować naszą ofertę ponad 8 mln użytkowników Nk.pl. Jako Kinoplex.pl oferujemy pełne wsparcie technologiczne i biznesowe, dzięki czemu nasi partnerzy mogą szybko wejść na rynek VOD, wykorzystując zdobyte już przez nas doświadczenie i kompetencje – powiedziała Magdalena Bigaj, szef biznesu VOD w Agorze, odpowiedzialna za serwis Kinoplex.pl.
Nk.pl odwiedzana jest obecnie przez 8,5 mln realnych użytkowników, reprezentujących każdy przedział wiekowy i różne grupy społeczne. Według badań, przeprowadzonych przez zespół badawczy Research.NK, prawie 40 proc. internautów korzysta z opcji wideo na żądanie co najmniej kilka razy w roku. Jednocześnie wielu badanych deklaruje, że zamierza skorzystać z tej formy oglądania treści wideo.
Rozrywka jest jednym z ważnych elementów, dla których użytkownicy chętnie korzystają z NK. Dlatego nieustannie staramy się rozwijać naszą platformę: gier, aplikacji, a teraz także VOD. Cieszymy się, że współpraca z Kinoplex.pl umożliwi nam dostarczenie ciekawych treści wideo, a jednocześnie przyczyni się do promowania legalnego z nich korzystania – powiedział Marcin Barciński, head of businnes development i RTB w spółce Nasza Klasa.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.