nk.pl w ofercie IDMnet
Internetowy Dom Mediowy IDMnet i Admatica, zarządzająca na wyłączność powierzchnią reklamową nl.pl, poinformowały o rozpoczęciu współpracy. W efekcie w cenniku reklamowym IDMnet pojawi się nk.pl.
Internetowy Dom Mediowy IDMnet i Admatica, zarządzająca na wyłączność powierzchnią reklamową nl.pl, poinformowały o rozpoczęciu współpracy. W efekcie w cenniku reklamowym IDMnet pojawi się nk.pl.
Nowa strategia spółki Nasza Klasa, właściciela serwisu społecznościowego NK.pl, będzie wprowadzana od początku przyszłego roku i zakłada redukcję przychodów z reklam przy jednoczesnym zwiększeniu znaczeniu płatności od użytkowników za gry i aplikacje.
Dzięki partnerstwu z serwisem Kinoplex.pl (Agora), portal społecznościowy NK.pl, udostępni nową usługę: oglądanie filmów w modelu video-on-demand.
Użytkownicy nk.pl mogą już kupować Eurogąbki przez system PayPal. Współpraca obu firm ułatwić ma dostęp do gier użytkownikom serwisu mieszkającym poza granicami Polski.
Do zespołu budującego platformę gier i aplikacji NK.pl dołącza Jacek Jankowski.
Do zespołu Naszej Klasy dołącza Marcin Barciński, który będzie odpowiedzialny za rozwój mobilnych produktów. Jednocześnie zmianie ulega stanowisko szefa działu marketingu – Joannę Gajewską zastąpi Rafał Skwiot. Co jeszcze zmienia się w polskim serwisie społecznościowym?
Od 9 lipca najlepiej ocenione startupy zgłoszone do programu iNKubator biorą udział w preinkubacji. Jest to proces, w którym autorzy projektów dopracowują biznesplany pod okiem specjalistów z branży internetowej.