Ad-Vice do swojej oferty reklamowej wprowadził kolejny pakiet – AdWoman, który skierowany jest do kobiet i skupia serwisy modowe, kulinarne i zdrowotne. W skład pakietu wchodzi ponad 20 witryn i 50 blogów.
Kobiety coraz częściej korzystają aktywnie z internetu – poszukując informacji o wybranych produktach, biorąc udział w dyskusjach na forach i blogach i przede wszystkim dokonując zakupów online. W ramach domowego budżetu to one nierzadko są głównymi decydentkami. Reklamując swój produkt w sieci, warto do przedsięwzięcia podejść holistycznie nie zapominając o specyfice grupy docelowej. AdWoman oferuje nie tylko reklamę na serwisach kobiecych. Dodatkowo przygotowujemy strategię e-marketingową oraz strategie social media. Naszym priorytetem jest dopasowanie działań do sprecyzowanych grup ponieważ inne akcje podejmiemy w ramach kampanii dla młodych matek a inną dla nastolatek – podsumował prezes Ad-Vice Bartosz Wieczorek.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.