Zastanawialiście się kiedyś co znajduje się „z tyłu” strony internetowej? Kod html? Ciekłe kryształy i lampy monitorów? Ciąg Zer i Jedynek?. Teraz każdy może zajrzeć na zaplecze strony internetowej K2 i poznać prawdę.
Druga Strona K2 pokazuje to, co w rzeczywistości dzieje się na zapleczu strony agencji interaktywnej K2 Internet SA. Aby przejść na Drugą Stronę trzeba kliknąć w jedną z postaci wychylających się zza pierwszej strony działu e-marketing K2 www.k2.pl/e-marketing.
„Wszedłeś? To od tego momentu lepiej uważaj, bo Twoje wejście na drugą stronę wywoła popłoch wśród pracowników agencji. Lepiej więc na początku korzystaj z klawiatury. Zbyt szybkie poruszanie myszą może ich wystraszyć i uruchomić alarm. Wraz z każdym wywołanym alarmem uzyskasz dostęp do ukrytych części strony, a kiedy wywołasz ostatni-czwarty alarm – przebierze się miarka…” – ostrzega Bartek Rozbicki, Art Director K2.
Druga Strona K2 to najnowszy projekt agencji. Jego głównym celem jest zaprezentowanie portfolio i potencjału kreatywnego K2. Strona korzysta z możliwości, które otwiera Internet szerokopasmowy i usprawniona obsługa wideo w Flash 8.0.
„Chcieliśmy pokazać jak można wykorzystać możliwości video w Internecie, czyli jak zbudować na bazie pasywnego materiału filmowego w pełni interaktywną produkcję. To nie jest zwykłe odtwarzanie filmu widzowi, to wciągnięcie go do środka filmu i uczynienie z niego głównego bohatera.” mówi Łukasz Lewandowski, Creative Director K2.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.