Łukasz Lewandowski

14 000 bramek w Coca-Cola League

W Coca-Cola League, czyli wirtualnej lidze piłki nożnej FIFA’08 rozegrano już 3000 meczów, w których padło 14 000 bramek. Te cieszące się dużym zainteresowaniem prawdziwe igrzyska elektronicznego sportu, zorganizowane zostały dla firmy Coca-Cola Poland Services przy współpracy Electronic Sports League, Poznań Game Arena oraz agencji K2 Internet SA. Na potrzeby rozgrywek przygotowana została specjalna platforma […]

14 000 bramek w Coca-Cola League więcej »

Przejdź na Drugą Stronę z K2

Zastanawialiście się kiedyś co znajduje się „z tyłu” strony internetowej? Kod html? Ciekłe kryształy i lampy monitorów? Ciąg Zer i Jedynek?. Teraz każdy może zajrzeć na zaplecze strony internetowej K2 i poznać prawdę. Druga Strona K2 pokazuje to, co w rzeczywistości dzieje się na zapleczu strony agencji interaktywnej K2 Internet SA.  Aby przejść na Drugą

Przejdź na Drugą Stronę z K2 więcej »

Ponad 100.000 osób odwiedziło blogi MMSowe Nokii

Już ponad 100 tysięcy internautów odwiedziło, wdrożoną przez Nokia Polska we współpracy z K2, platformę blogów MMS-owych moBlog.pl. moBlog.pl to nowatorska platforma internetowa, umożliwiająca tworzenie i prowadzenie wirtualnych pamiętników za pomocą MMSów, przesłanych na stronę WWW. Projekt łączy w sobie atuty tradycyjnych blogów, będących internetowym przebojem ostatnich lat, z preferowaną przez młodych ludzi mobilnością oraz

Ponad 100.000 osób odwiedziło blogi MMSowe Nokii więcej »

Nowi Klienci SARE

SARE, najpopularniejsze polskie narzędzie do e-mail marketingu, pozyskało nowych Klientów. Agencja reklamowa IQ Marketing (Poland) oraz wyszukiwarka internetowa Netsprint korzystać będą z SARE w komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznych działaniach informacyjnych i promocyjnych. – Nawiązanie współpracy z agencją IQ Marketing i jedną z najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych – Netsprint jest kolejnym dowodem na to, że system do

Nowi Klienci SARE więcej »

Dobra sprzedaż reklamowa NetSprinta

Reklamodawcy często zadają sobie pytanie- czy wybrać reklamę opartą na bannerach (lub zbliżonej formie) czy tekstową- nieco bardziej „suchą”, jednak pozwalającą przekazać nieco więcej treści. Model reklam tekstowych sprzedawanych w wyszukiwarkach najbardziej widoczny jest w Google’u- obecnie jednej z najczęściej odwiedzanych wyszukiwarek. Google sprzedaje reklamę za około 2-4 mln dolarów miesięcznie. Polski rynek reklamy w

Dobra sprzedaż reklamowa NetSprinta więcej »

NetSprint – wyszukiwarka z polską duszą

Dzięki bliskiej współpracy NetSprint.pl z firmą Neurosoft z Wrocławia Użytkownicy wyszukiwarki uzyskają odpowiedzi uwzględniające specyfikę języka polskiego w stopniu daleko wykraczającym poza dotychczasowe rozwiązania stosowane na rynku. Praca inżynierów NetSprinta oraz zastosowanie kilkuletniego dorobku naukowego Neurosoftu – lidera badań nad przetwarzaniem tekstów w językach naturalnych – pozwoliło na zrobienie kroku w kierunku opracowania wyszukiwarki, która

NetSprint – wyszukiwarka z polską duszą więcej »

NetSprint w Interii.pl

Jest to chyba największe wdrożenie NetSprint’a (w ostatnim czasie wyszukiwarka była implementowana w IDG). Interia jest drugim portalem, który zdecydował się na dodanie NetSprinta do swojej oferty. Pierwszym była nieistniejąca już Arena.pl. Jak powiedział mi Łukasz Lewandowski, Product Manager NetSprinta : „Interia.pl staje się obecnie największym Klientem wyszukiwarki NetSprint. Mamy nadzieję, że w krótkim czasie

NetSprint w Interii.pl więcej »

Przewijanie do góry