NETMEDIA S.A. spółka z segmentu nowych technologii, specjalizująca się w szeroko pojętym e-commerce planuje wejść na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Emisja nowych akcji planowana jest na ostatni kwartał 2006 roku.
Oferującym akcje NETMEDIA S.A. jest Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska.
NETMEDIA S.A. działa w kilku sektorach rynku e-commerce. Głównymi filarami działalności spółki są: kompleksowa obsługa rynku nieruchomości w zakresie informatyki i prezentacji internetowej oraz rezerwacje hotelowe przez Internet. Ponadto spółka świadczy usługi turystyczne oraz pośrednictwo kredytowe.
„Wejście na giełdę to dla NETMEDIA S.A. kolejny ważny krok w rozwoju Spółki. Mamy już czołowe pozycje na rynku rozwiązań informatycznych dla pośredników handlu nieruchomościami i rezerwacji hotelowej online. Chcemy nadal umacniać naszą obecność w tych segmentach, ale przede wszystkim rozwijać nowe produkty. Pomogą nam w tym środki pozyskane z emisji.” – powiedział Andrzej Wierzba, Prezes Zarządu NETMEDIA S.A.
„Obecność na GPW z pewnością przełoży się na większą popularność portali należących do NETMEDIA S.A. i świadomość takich marek jak Hotele.pl czy LocumNet.pl” – dodaje Michał Pszczoła, Wiceprezes NETMEDIA S.A.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.