Do 6 grudnia potrwa konkurs w ramach akcji „Zaproś seniora do monitora”. Na autorów najciekawszych prac konkursowych czekają laptopy, tablety oraz kamery cyfrowe.
Ideą przedsięwzięcia jest aktywizowanie seniorów, tak by nie byli tylko biernymi użytkownikami internetu. Zadanie konkursowe polega na nagraniu materiału wideo i pokazaniu w atrakcyjny sposób, jakie konkretnie możliwości dają nowe technologie oraz jakie potrzeby starszego pokolenia mogą zaspokoić. Autorzy 25 materiałów wideo, których prace zdobędą największą ilość głosów w dwóch etapach konkursu otrzymają jedną z poniższych nagród:
- 5 x laptop marki Lenovo G500H 15,6″ i7-3612QM,
- 13 x tablet marki Samsung Galaxy Tab 3,
- 7 x kamera cyfrowa marki Panasonic HC-V110 + karta SDHC 8GB.
Czekamy na prace konkursowe, gdzie młodsze pokolenia przyjmując rolę przewodników po świecie internetu odkrywają jego tajniki starszym pokoleniom. Uważamy, iż kluczową rolę w przezwyciężaniu barier związanych ze stawianiem pierwszych kroków w sieci odgrywają osoby trzecie, które pełnią rolę nauczycieli i służą pomocą w sytuacjach kryzysowych. Najlepiej jeżeli są to osoby, które wywodzą się z bliskiego otoczenia seniorów – powiedziała Monika Sobczyk, koordynator projektu „Zaproś seniora do monitora”.
Według badania Megapanel PBI/Gemius na 13 mln Polaków po 50 roku życia, aż 10 mln nie korzysta z internetu. Stanowią oni największa grupę osób w społeczeństwie nie korzystających z sieci. Konkurs ma na celu uświadomić aktywnym internautom, jak ważna jest ich rola w odkrywaniu świata internetu wśród seniorów w ich otoczeniu oraz pokazać korzyści płynące z współpracy międzypokoleniowej w sieci.
Idea akcji „Zapros seniora do monitora” oraz informacje o konkursie dostępne są na stronie wideokonkurs.pl. Zadanie publiczne pn. „Zaproś seniora do monitora” jest współfinansowane ze środków otrzymanych z Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji
Akcję wspierają medialnie: fpięć.pl, Perspektywy, e-biznes.pl, studentnews.pl, nf.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.