Ruszyła odmieniona strona internetowa domu sprzedaży mediów ARBOmedia.pl. Witryna zyskała nowoczesny layout oraz funkcje usprawniające komunikację z klientami i partnerami ARBOmedia Polska.
Nowa strona ARBOmedia.pl ma stanowić centrum informacji o firmie oraz jej ofercie. Prócz prezentacji portfolio ARBOmedia, na witrynie znajdują się Aktualności, dostępne Oferty Specjalne, a także zupełnie nowy Press Room.
Na stronie głównej wyeksponowano sekcje związane z poszczególnymi działami ARBOmedia Polska. Przejście do nich możliwe jest z każdego miejsca na serwisie.
Przejrzystości witryny ma służyć także nowa kolorystyka działów i informacji związanych z poszczególnymi mediami: Internetowi przypadła czerwień, Ambientowi – zieleń, zaś Prasie – kolor niebieski. W całości strony dominuje biel oraz nieodłącznie związany z ARBOmedia pomarańcz.
Sekcje działów rozszerzono o wiele informacji dotyczących oferty, form reklamowych czy zrealizowanych kampanii. Nowością są przede wszystkim wiadomości dotyczące ambientu, a także niedawno powstałego działu prasowego ARBOmedia Polska. Sekcję Internet rozbudowano natomiast m. in. o wiadomości na temat badania Megapanel PBI firmy Gemius S.A. oraz słowniczek pojęć związanych z reklamą w sieci.
„Podczas prac nad witryną staraliśmy się spojrzeć na jej funkcjonalność od strony naszych klientów i partnerów. Chcemy, aby nowa strona stanowiła miejsce, w którym osoby zainteresowane aktualną ofertą ARBOmedia szukają informacji na jej temat w pierwszej kolejności – powiedziała Marta Dzikiewicz PR Specialist w ARBOmedia Polska.
System CMS do obsługi strony stworzyła firma Adv.pl z Wrocławia.
„Rozwiązania oferowane przez Adv.pl doskonale sprawdziły się w przypadku ARBOnewslettera. Z tego względu zdecydowaliśmy się na współpracę z tą agencja również w zakresie budowy naszej nowej strony” – powiedział Artur Dziubiński ARBOvision Director.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.