Szczecińska firma PDC zajmująca się outsourcingiem IT dnia 25.09.2006 poinformowała, że rozpoczyna akcję promocji Wolnego Oprogramowania dla firm. Wdrożenie wolnego oprogramowania w firmie to szansa na oszczędności.
Większość właścicieli firm nie zdaje sobie sprawy z możliwości, jakie daje wolne oprogramowanie. Firmy korzystają z oprogramowania płatnego a koszt wolnego oprogramowania na stację biurową (Linux+OpenOffice.org) to dokładnie 0 złotych.
Dlaczego więc firmy się na to nie decydują? Przyczyną jest brak świadomości wolnego oprogramowania wśród właścicieli firm i niewyszkolony personel – uważa Piotr Zarzycki, dyrektor PDC – Tymczasem koszt wyszkolenia całego personelu oraz wdrożenia takiego rozwiązania w wielu wypadkach nie przekroczyłby 1000 złotych.
Oprócz tego, dołączając usługi outsourcingowe lub zatrudniając stażystów można drastycznie obniżyć koszta utrzymania całości sektora IT w firmie.
W przyszłości outsourcing i wolne oprogramowanie będą głównym trzonem sektora IT w Polsce – mówi Dariusz Rutka, główny programista PDC – w Belgii czy Holandii już w tej chwili większość firm korzysta z dobrodziejstw darmowego oprogramowania.
www.projektowanie.stron.net.pl
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.