Już 6 lutego w krakowskim klubie Lizard King zainteresowani nowymi technologiami spotkają się na 14. odcinku TechCampu. Ruszyła rejestracja.
Filozofia „mobile first” wkracza odważnie do każdego zakamarka naszego życia. Z pomocą naszych smartfonów już nie tylko kupujemy w sieci, sprawdzamy rozkłady jazdy czy płacimy w sklepie. Dzięki niewielkim czujnikom zwanym beaconami, niebawem telefon będzie naszym przewodnikiem na zakupach czy w czasie wizyty w muzeum. O tych i innych trendach mobilnych z perspektywy technologii, opowiedzą goście najbliższego TechCampu.
Wśród prelegentów m.in. Krzysztof „Procek” Ścira, właściciel desi9n.pl tworzącej rozwiązania webowe m.in. dla Katedry UNESCO UJ, TS Wisły Kraków oraz Colliers International Poland. Na scenie TechCampu zaproszony ekspert rozstrzygnie, czy nadszedł już przełom w programowaniu mobilnych aplikacji hybrydowych.
Tego wieczoru głos zabiorą też sami uczestnicy. Po prezentacjach, w czasie open space podyskutować będzie można wspólnie o mobilnych wyzwaniach w bardziej kameralnych grupach.
Tradycyjnie na wszystkich uczestników TechCampu oprócz merytorycznej wiedzy będzie czekała gorąca darmowa pizza. Aby wziąć udział w spotkaniu należy bezpłatnie się zarejestrować na techcamp14.evenea.pl.
Na wydarzenie zaprasza organizator – Akademia Unity wraz z Partnerami: Grupą Unity, Kei.pl, FreshMail oraz Pracuj.pl. Nasza Redakcja jest patronem medialnym spotkań.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.