Rozpoczyna się pierwsza internetowa kampania w historii marki Audi w Polsce. Promuje ona debiut II generacji kultowego modelu TT Coupé. Kampanię przygotowała agencja interaktywna Conecto.net.
Punktem węzłowym zakrojonej na szeroką skalę akcji promocyjnej jest mikrostrona wizerunkowa, na którą odsyłają internautów reklamy pojawiające się na największych, polskich portalach oraz precyzyjnie stargetowany mailing.
Droga w świat Audi TT wiedzie przez stronę www.tt.audi.pl, gdzie znajduje się mapa Polski, na której mienią się zarysy: Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Poznania oraz Gdańska. Wystarczy wykonać jeden ruch i przed użytkownikami witryny wyrastają najbardziej charakterystyczne dla wskazanych miast miejsca. Wszystko to w nocnym, czarno- białym ujęciu. Na tym tle krystalizuje się trójwymiarowa wizualizacja nowego Audi TT Coupé, sportowego samochodu, dzięki któremu każde miejsce ma stać się wyjątkowe.
Podczas wirtualnej podróży po Polsce internauci mogą poznać najbardziej popularne miejsca i kluby, do których tłumnie przychodzą mieszkańcy wybranego miasta. Oprócz adresów w dziale: Po Godzinach można znaleźć także krótką charakterystykę wybranego lokalu oraz zdjęcia odzwierciedlające panującą tam atmosferę.
„Projektując ten serwis chcieliśmy przede wszystkim pokazać, że Audi TT to model, który sprawia, ze możemy czuć się wyjątkowo, a każde miejsce, do którego trafiamy nabiera magicznego charakteru. Audi TT znosi wszelkie bariery. To samochód, który z pewnością docenią młode (od 25-40 lat), aktywne, spełnione zawodowo osoby gustujące zarówno w clubbingu, jak i muzyce jazzowej, czy wystawach sztuki awangardowej – mówi dyrektor zarządzający Conecto.net Tomasz Bryłka. Sportowy, dynamiczny charakter Audi TT prowokuje do wzmożonej aktywności. Tego samego wieczoru zaczynamy bawić się w Warszawie, a kończymy w Krakowie. Wszystko jest możliwe.”
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.