Conecto.net promuje Audi TT Coupe

Opublikowano: 2 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Rozpoczyna się pierwsza internetowa kampania w historii marki Audi w Polsce. Promuje ona debiut II generacji kultowego modelu TT Coupé. Kampanię przygotowała agencja interaktywna Conecto.net. Punktem węzłowym zakrojonej na szeroką skalę akcji promocyjnej jest mikrostrona wizerunkowa, na którą odsyłają internautów reklamy pojawiające się na największych, polskich portalach oraz precyzyjnie stargetowany mailing. Droga w świat Audi TT wiedzie przez stronę www.tt.audi.pl, …

Hanna LaskowskaConecto.net promuje Audi TT Coupe

Nowy wizerunek internetowy Audi

Opublikowano: 29 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Agencja interaktywna Conecto zakończyła pierwszy etap prac związanych z odświeżeniem internetowego wizerunku Audi w Polsce. Zaprojektowała i wdrożyła nowy serwis www generalnego dystrybutora samochodów tej marki. W najbliższej przyszłości zostanie on rozbudowany o kolejne działy. „Przewaga dzięki technice” to maksyma Audi, którą agencja Conecto potraktowała jako główną wytyczną w kwestii kreowania internetowego wizerunku jednej z najbardziej cenionych marek samochodów. Nacisk …

Sylwester KozakNowy wizerunek internetowy Audi