Funkcjonalność witryn internetowych nie zawsze jest czynnikiem decydującym o satysfakcji internauty. Zdaniem analityków I-Metrii liczy się nie tylko szybkość ładowania strony, jej estetyka czy czytelność. O wyborze e-sklepu czy wirtualnego banku w głównej mierze decyduje jakość jego oferty – wynika z badania.
I-Metria przeprowadziła w maju br. badanie jakości i użyteczności stron internetowych, którego wyniki opracowano w raporcie „Funkcjonalność polskich witryn internetowych”. Badanie miało na celu ocenę użyteczności i poręczności wybranych rodzajów witryn internetowych pod kątem ich dostosowania do rzeczywistych potrzeb użytkowników oraz wskazanie modelowych rozwiązań ulepszających ich dotychczasową funkcjonalność.
Ze względu na ilość istniejących typów witryn, twórcy raportu zdecydowali się dokonać ograniczeń i przebadać cztery typy witryn:
witryny portali horyzontalnych
witryny sklepów internetowych
witryny banków internetowych
witryny operatorów sieci komórkowych
Część raportu jest możliwa do ściągnięcia w dziale Download.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.