I-Metria

„Prawdziwy Profil” Internautów Wakacje.pl

Dom Mediowy Ad.net w ramach programu przeprowadził badanie „Prawdziwy Profil” internautów portalu turystycznego Wakacje.pl. Za zbieranie i analizę danych odpowiadały firmy: Global eMarketing S.A. oraz I-Metria S.A. W badaniu połączono dwie metody site-centric (ilościowa analiza odwiedzalności) i user-centric (analiza profilu użytkowników). Pomiary te przedstawiły ruch internetowy na witrynie oraz utworzyły profil społeczno-demograficzny użytkowników Wakacje.pl. Badanie […]

„Prawdziwy Profil” Internautów Wakacje.pl więcej »

Internet Banking B2C w Polsce

Co czwarty internauta, który nie korzysta z bankowości internetowej, jest zainteresowany korzystaniem z usług bankowych przez Internet – wynika z badania I-Metrii. Dla 89 proc. respondentów wygoda jest czynnikiem zachęcającym do skorzystania z bankowości internetowej. 68 proc. badanych nie widzi potrzeby korzystania z tego typu usług bankowych. Spadek dynamiki wzrostu jest prawdopodobnie związany z zagospodarowaniem

Internet Banking B2C w Polsce więcej »

Prawdziwy Profil użytkowników Wakacje.pl

Wakacje.pl wraz z Domem Mediowym Ad Net przeprowadziły badanie Prawdziwy Profil użytkowników serwisu turystycznego. Do badania użyto dwóch metod site-centric oraz user-centric realizowanych przez znane ogólnopolskie firmy Global eMarketing S.A. oraz I-Metria S.A.. Pomiar obejmował oglądalność witryn internetowych oraz profil społeczno-demograficzny użytkowników witryny Wakacje.pl. W sumie w badaniu wzięło udział ponad 45 tysięcy Internautów. Z

Prawdziwy Profil użytkowników Wakacje.pl więcej »

Mniej sklepów, 87% przynosi zyski

W ramach cyklicznego badania rynku elektronicznego handlu detalicznego w Polsce przeprowadziła w lutym 2003 roku szóstą już edycję badania polskich sklepów internetowych. Wyniki badania opracowano w formie raportu „eHandel B2C w Polsce”. Obecnie w Polsce działa 660 sklepów internetowych. W ostatnim półroczu ich liczba zmalała o 90. Zdaniem analityków I-Metrii zmniejszanie się liczby sklepów internetowych

Mniej sklepów, 87% przynosi zyski więcej »

Funkcjonalność polskich witryn internetowych

Funkcjonalność stron WWW banków nie jest czynnikiem determinującym ich wybór. Tylko dla 3,5 proc. badanych kryterium wyboru banku jest jakość jego strony internetowej. 88 proc. kupujących w sklepach internetowych chce szczegółowych informacji o produktach tam oferowanych- to tylko niektóre z wyników drugiej edycji badania polskich stron internetowych przeprowadzonych przez I-Metrię. Celem badania było dostarczenie informacji

Funkcjonalność polskich witryn internetowych więcej »

Prawdziwy Efekt – nowy pomiar skuteczności kampanii reklamowych

Firmy I-Metria oraz Global eMarketing wprowadziły na rynek nowy produkt badawczy – Prawdziwy Efekt. Jest to narzędzie badawcze, które służy do pomiaru skuteczności internetowej kampanii reklamowej. Prawdziwy Efekt jest połączeniem audytu internetowej kampanii reklamowej realizowanej z wykorzystaniem systemu trackingowego GeMius oraz analizy postaw konsumenckich internautów, do których została skierowana. Takie połączenie informacji umożliwia pełną ocenę

Prawdziwy Efekt – nowy pomiar skuteczności kampanii reklamowych więcej »

Wspólne badanie użytkowników w sieciach reklamowych

Czołowe sieci reklamowe: ARBOmedia, Ad.net oraz IDMnet wraz z firmami I-Metria i Global eMarketing rozpoczynają wspólne badanie profili internautów o nazwie „Prawdziwy Profil”. Zgodnie z podpisana w dniu 11 października br. umową strony wspólnie będą realizować badanie profili użytkowników witryn zrzeszonych w sieciach reklamowych w oparciu o badania typu user-centric oraz site-centric. Celem badania jest

Wspólne badanie użytkowników w sieciach reklamowych więcej »

Scroll to Top