W związku z przejęciem Socializer w styczniu przez Dentsu Aegis Network zniknie z rynku marka Socializer, która zmieni nazwę na Isobar Poland. Spółka wydzieliła również trzy kluczowe departamenty.
[pullquote cite=”Łukasz Misiukanis” type=”right”]Wprowadzamy nowe usługi do oferty i otwierają się przed nami perspektywy działań.[/pullquote]Po dwóch miesiącach procesu integracji oraz zmian strukturalnych w spółkach, wydzielone zostały dwie submarki „linked by Isobar”: Hypermedia oraz Lubię to, a Socializer i Socialformance zmieniają nazwę na Isobar Poland. W wyniku restrukturyzacji wydzielono trzy departamenty – Creative, Technology & Production oraz Social & Media. Ten ostatni powstał w wyniku połączenia spółek grupy Socializer i zespołu mediów w Isobar Poland.
Wprowadzamy nowe usługi do oferty i otwierają się przed nami perspektywy działań na niezdobytych dotychczas rynkach. Jeszcze wiele pracy nas czeka, ale klienci Isobar i spółek grupy Dentsu Aegis Network coraz odważniej sięgają po możliwości komunikacji i wsparcia sprzedaży, jakie dają kanały social i earned media – komentuje Łukasz Misiukanis, Vice President Isobar Poland.
Firma w Polsce zatrudnia blisko 350 osób.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.