W ramach dalszego rozwijania współpracy z partnerami handlowymi IBM rozszerza program PartnerWorld dla dystrybutorów komputerów ThinkPad i NetVista oraz resellerów intelowskich serwerów IBM xSeries w Europie. Dołączą oni do pozostałych członków PartnerWorld w grupach – Systemy, Usługi, Oprogramowanie, Systemy Osobiste (Personal Systems), Developerzy, liczących razem 90 000 firm na świecie.
PartnerWorld (PW), uznawany na rynku za jeden z najbardziej szerokich programów wsparcia partnerów, jest połączonym programem marketingowym i programem wsparcia, oferującym szeroki wachlarz benefitów dla partnerów, pomagającym im w łatwiejszym, sprawniejszym i bardziej efektywnym działaniu, zapewniającym nowe możliwości biznesowe i wartość dodaną dla klientów. Struktura PW jest oparta na modelu – im więcej partner inwestuje we współpracę z IBM, tym większe są jego korzyści. Są trzy poziomy uczestnictwa w programie – Member, Advanced i Premier.
Partnerzy handlowi należący do PW korzystają z bogatego portfela usług wsparcia marketingowego i sprzedażowego, edukacyjnego i szkoleniowego, przed- i posprzedażnego wsparcia technicznego, programów motywacyjnych, promocji i wsparcia finansowego. Udział w programie partnerskim umożliwia dostęp do kanałów informacyjnych IBM – oferujących regularne informacje o produktach i branży, dostęp do dedykowanego portalu internetowego i zaproszeń na imprezy i konferencje partnerskie. Wszyscy członkowie PartnerWorld mają również dostęp do wyników badań oceniających zadowolenie klienta, co pomaga im szybko i efektywnie reagować na zmieniające się wymagania rynku.
„IBM traktuje rozwój kanałów partnerów handlowych jako najważniejszą drogę dotarcia do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. Rozszerzamy nasz program partnerski, aby wesprzeć działalność naszych partnerów i dzięki temu zachować ciągłość atrakcyjnej i bogatej oferty dla klientów,” – powiedział Cezary Makulec, PCD manager, IBM Polska.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.