W ubiegłym tygodniu, w ramach platformy mojeauto.pl, wystartował sklep z częściami i akcesoriami motoryzacyjnymi.
Sklep powstał we współpracy z Motoricus.com Sp. z o.o. i jest dostępny pod adresem: www.sklep.mojeauto.pl. Użytkownikom mojeauto.pl zaproponowano bogatą i bardzo atrakcyjną cenowo ofertę 20.000 produktów. W ofercie znajdują się m.in. opony, felgi, foteliki, bagażniki, systemy do nawigacji, „car audio” i wiele innych. Asortyment został podzielony na określone grupy i kategorie, co ułatwia nawigację, wybór i zakup. Na szczególną uwagę zasługuje aktualna oferta opon zimowych oraz konfigurator felg, który umożliwia ich dokładny wybór pod kątem marki, modelu i wersji samochodu.
”W naszym sklepie Internauci mają zapewniony dostęp do maksymalnie szerokiej oferty produktów po bardzo konkurencyjnych cenach. Użytkownicy mojeauto.pl korzystają ponadto z dodatkowego rabatu w wysokości 4%. Za nami pierwsze dni funkcjonowania sklepu i pierwsze zamówienia, a przecież sezon na opony zimowe dopiero przed nami!” – mówi Szymon Siwek, Marketing Manager Internet Service S.A., operatora mojeauto.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.