Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst przygotowała kolejny raport „Rynek reklamy kontekstowej w Polsce”. Firma ocenia, że rynek w roku 2013 był warto 216 mln zł, wzrost osiągnął poziom 4,5 proc. Bieżący rok powinien przynieść wzrost o kolejne 7,4 proc.
Badanie z jednej strony pokazuje wzrost znaczenia reklamy kontekstowej w Polsce. Z drugiej – rosnące oczekiwania reklamodawców, za którymi podążają sieci kontekstowe. Świadczy o tym m.in. duża popularność targetowania behawioralnego i retargetingu w zamawianych kampaniach – powiedział Łukasz Duda, dyrektor Biura Reklamy sieci Adkontekst.
Badanie tworzone jest w oparciu o opinie ekspertów i praktyków reklamy kontekstowej z domów mediowych i agencji reklamowych. Raport adresowany jest do szefów działów marketingu, właścicieli małych i średnich firm, przedstawicieli domów mediowych i agencji reklamowych, wydawców serwisów internetowych oraz osób zainteresowanych marketingiem internetowym.
Raport można pobrać ze strony Adkontekst.pl.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.